Katsokaapas pojat tästä kuinka aseistautuneet joukout uhittelevat toisilleen:
https://mvlehti.net/2020/09/07/aseistautuneet-blm-militantit-ja-viking-militiat-vastakkain-louisvillessa-usan-uusi-sisallissota-oli-lahella-puhjeta/
Höhlät pitävät MV- lehden artikkeleita Venäjän propagandana. Katsokaapas lehden artikkeleiden lähdeluetteloita; ne ovat mittavia.
Paska valevaltamediamme ei lähteitään julkaise koska ne ovat kommunistitoimittajiensa valeiden värittämiä.
Sisällissota tulossa USA:han?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elä sinä velhettele.
Oli eräs uutinen Trumpista jossa sen kerrottiin sanoneen ties mitä.
Lähteeksi mainittiin että joku oli sanonut. - Anonyymi
Kunhan Trump voittaa vaalit, tämä sisällissota lähtee kunnolla käyntiin.
- Anonyymi
Lähde RT news. Uskoitko 80 luvulla neukkutubaa? Sama porukka vaihtoi vain ideologiaa.
Neukkutuba oli jo taannoin kotikommunistiemme Raamattu.
Nyt vihaavat Venäjää koska Neuvostoliitto hylkäsi heidät, yhyyyy yhyyy.....
- Anonyymi
Trump järjestää kunnon konfliktin kotimaassaan tai Iranissa juuri vaalien kynnyksellä. Sisällissota lienee sentään mahdoton ajatus USA`ssa mutta enevä sotilaiden käyttö mellakoiden taltuttamisessa tulee tapahtumaan.
Joku aseellinen hyökkäys äärioikeiston taholta saa varmaan tarpeeksi sekaannusta Trumpin tarpeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421