Voi tsiisuksen roikottimet mitä sakkia. Tuo Minna kuvittelee olevansa helvetin viisas, mutta kyllä on viimesen päälle palikka. Olis jääny vaan niitä virsien numeroita jääny plaraamaan sinne virsitauluun.
Ja onko se onneton kiinnostunu Artusta, vai näkevätkö vanhat silmäni omiaan. Jos on, niin voihan vinetto.
Vesimyllyn rakentaminen
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä siellä taitaa niitä töperöitä olla lähes kaikki. Täytyy sanoa että huonosti menee elämässä noilla tohtoreilla, ekonomeilla ja muillakin ns lukeneilla kun ovat lähteneet moiseen rumpaan. Ainoat hyvät ovat Niko ja 21vsähköasentajatyttö.
- Anonyymi
Uskontoviha on iskostunut kyllä joihinkin ihmisiin syvälle.. Antakaas Minnan olla, ei ole teille pahaa tehnyt. Eikä todellakaan tuputa uskoan, mikä on hyvä ja hieno asia. Eikä minna mitään "viisasta" esitä. Vaikuttaa olevan hyvinkin oma itsensä. Ja jos jo nyt jaottelet ihmisiä viisaisiin ja tyhmiin..voi voi mitä se sinusta kertoo. Kerro nyt sitten meille ketkä tuolla ovat viisaita ja ketkä tyhmiä ja perustelut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481