Kessun selitykset ja jutut on parasta ! Varmaan 6% jutuista on totta :o)
Kessun keksityt ja Liioitellut jutut.
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kessu 😂
Ei ole kersanttia nähnytkään ja kaikki jutut on tosiaan valetta.- Anonyymi
Huikee tyyppi, Mitähän se seuraavaksi kertoo! On kyl vissiin oikeasti tosi Trolli. Keksinyt koko "elämänsä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikee tyyppi, Mitähän se seuraavaksi kertoo! On kyl vissiin oikeasti tosi Trolli. Keksinyt koko "elämänsä".
Sehän taisi siinä alkuesittelyssä ennen taloon menoa katsojille kertoa että menee trollaamaan ja on sen harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän taisi siinä alkuesittelyssä ennen taloon menoa katsojille kertoa että menee trollaamaan ja on sen harrastus.
Niin kertoi, Ja hyvinhän tuo Trollaa..
- Anonyymi
Sami sanoo, ettei hänen kasvatukseensa ole kuulunut väkivaltaa. Kuitenkin kertoo saavansa selkään, lähes koko suvulta, ellei tee sukua miellyttäviä ratkaisuja elämässään. Mies elää vieläkin elämäänsä selkäsaunojen pelossa.
- Anonyymi
Puutuiko lastensuojelu poiston jälkeen työpaikkaan? Arveluttava tapaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471