Tarvitsisin apua palovaroittimen kiinnitykseen kattoon? En itse yltä eikä ole sellaista ketä voisin asialla vaivata.
Olen ostanut asuntoon sälekaihtimet lähes 10 vuotta sitten. Nyt niistä on lähes kaikista katkennut se "säätötappi" tai irronnut jokin pieni kiinnike ikkunan pokasta.
Minähän en saa enää mitään hyvitystä kaihtimista poismuuttaessani enkä ala niitä mukaanikaan ottamaan. Ovat siis tavallaan asuntoon kuuluva juttu. Ilkeiskö kysyä hankkisiko yhtiö nuo rikkimenneet pikkuosat ja laittaisi paikalleen? Kustannus ei ole kuin luokkaa Eur 60,- mutta rahaa sekin...
Kerran tippui rullaverho alas - sen kävi huolto laittamassa paikalleen....
ASO - tekeekö kiinteistönhuolto pieniä korjauksia?
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Soitto huoltoon. Eikö tuo palohälytin ole nykyään. Tulee uusissa yhtiöissä talon puolesta. Tuo sälekäihdin hoituu verhofirman kautta. En usko, että huolto hoitaa, ainakaan ilmaseksi.
- Anonyymi
Pakollinen piti kirjoittaa (palohälytin).
- Anonyymi
Me havahduttiin vanhassa asotalossa siihen, että palovaroittimet olivat vähän joka kämpässä rempallaan, joten teimme ehdotuksen, että huolto käy läpi kaikki huoneistot ja katsoo, että varoittima on riittävästi ja ne toimivat. Jos ei niin he laittavat asian kuntoon ja nyt meillä on koko talo läpikäyty. Ei kovin kallis toimenpide lisäturvallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032