Voitko kuvailla omia samentumia?
Itse olen käynyt jo kaksi kertaa silmälääkärillä ja todettu että samentumia on ja toinen lääkäri selitti jostain sikiö aikaisista verisuonista jotka lähtenyt liikkumaan ja heiluu silmässä..
Omat samentumat näkyy silmää siristiäessä ihan joltan samakon kudulta tai sieni rihmastolta tai joltain solukolta.. Kun silmä on normaalisti auki silmän ohi liukuu sumea lautta ihan kun jotain hiton öljyä jonka läpi näkee mut sumuisesti.. Kun tarkentaa tähä kohtaa näkee ne langat.. Harmaat ja läpinäkyvät.. Lankojen ympärille on tullut myös harmaita ja läpinäkyviä pisteitä..
Toinen mitä oon huomannut kun näitä on tullut niin silmät on välillä hieman punoittavat ja valon arat mutta ei aina 🙄
Kokoajan stressi näistä mutta kai kaikki on ok kun silmä lääkärillä oon käynyt 2kertaa 2kuukauden sisään.
Floaters /lasiaisen samentumat
Anonyymi
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla noita on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170