vaimoni otti esiin sauvansa ja sanoi nussivansa mun peppuni auki minä luulin et tuoon naisten lelu mutta hyvin rasvattuna se meni myös minuun pitkälle ja se tärinä minkä hän kääntöi päälle eestaas työntely sai tajuntaani uuden laajennuksen sitten yhtäkkiä sain ja sain vaimo meinas ottaa sauvan pois minä jättää vielä värisemään voi poijaat mikä ihana olo
oi luoja kuinka hyvää
9
3317
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se ite Mika Soramäki asialla.
- Anonyymi
Vittu sentään tottahan se on ei suoli täysin puhdas aina jää roiskeita ja pahimmassa tapauksessa saat verenmyrkytyksen jos bakteeri pääsee verenkiertoon.
On nämä tyhmiä.... Aaarrrggghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sentään tottahan se on ei suoli täysin puhdas aina jää roiskeita ja pahimmassa tapauksessa saat verenmyrkytyksen jos bakteeri pääsee verenkiertoon.
On nämä tyhmiä.... AaarrrggghhPitikö tulla kertoo tuokin tänne.Olisit pitänyt omana tietonasi.Sulle on käynyt noin ei se tarkoita sitä et muille käy samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tulla kertoo tuokin tänne.Olisit pitänyt omana tietonasi.Sulle on käynyt noin ei se tarkoita sitä et muille käy samoin.
Johan osui ja upposi kaappihomo runkkarin kasseihin
- Anonyymi
sitä vois jatkaa vaikka koko illan uskomattoman ihanaa
- Anonyymi
alat toivomaan yhä suurempaa itte saanut jo 26 cm pohjaan tärinä aivan ihana
- Anonyymi
Silläkös sun jälkeen jää paskavana
- Anonyymi
Palsta kyyläri se taas jaksaa päteä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294