Olen kirjoittanut kahdella eri koneella täysin asiallisen vastauksen jokin aika sitten esitettyyn PR:n ostarin remonttia koskeneeseen kirjoitukseen. Ilmeisesti jokin automaattipoistaja on kirjoitukseni poistanut, sillä en usko kenenkään ihmisen tekevän mitään niin typerää.
Jotta mainostajat eivät katoaisi asiallisten kirjoittajien lisäksi, poistoista vastaavien henkilöiden kannattaisi tehdä jotakin. Mainittakoon vielä, että yhtä "tehokkaasti" toimitaan Kielet ja käännökset -foorumilla, jonne kukaan ei enää juuri mitään yritä kirjoittaakaan.
Liian tehokas sensurointi
19
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se noin on. Minäkin olen kirjoittanut pelkkiä asiaviestejä ja lähes kaikki on poistettu. Olisi kiva keskustella nyt kun matkailukausi alkaa. Tai siis sen pitäisi alkaa...
Annassa oli ennen hyvä foorumi, mutta jotain outoa sille tapahtui. - Anonyymi
Tämä on mennyt aivan älyttömäksi. Ennen oli niin suosittu paikka keskustella ihan hyvässä hengessä. Nyt poistetaan ihan järkevätkin keskustelut. Poikarakkauslässytyksiä kyllä jää.
- Anonyymi
Kiitos Jumalalle tasavertaisuudesta. Kiitos myös pride viikosta mitä olemme saaneet viettää kotimaassa. Onko kellään tietoa vastaavasta Inglesissä.
- Anonyymi
Kyse ei ole poikarakkauksista vaan saman yksineläjän turhautuneisuudesta.
Sateenkaariväki ei todellakaan häiriköi matkailupalstoilla. Heillä on ihan omat osastot minne kirjoittavat ja sinnekin harvoin ja asiallisesti. - Anonyymi
Todella äkkiä poistuu näin iltasellakin jos hiukankin arvostelee näitä miesten välisiä mainostekstejä. Ihmetellä täytyy näinkin nopeaa toimintaa. Jotain yritystä tai nimeltä mainittua ihmistä saa loukata vaikka kuinka paljon ja ne jutut roikkuvat päivätolkulla esillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella äkkiä poistuu näin iltasellakin jos hiukankin arvostelee näitä miesten välisiä mainostekstejä. Ihmetellä täytyy näinkin nopeaa toimintaa. Jotain yritystä tai nimeltä mainittua ihmistä saa loukata vaikka kuinka paljon ja ne jutut roikkuvat päivätolkulla esillä.
Kaikki asia kirjoitukset tosiaan poistuu koko ajan. Missä vika kun suksi ei kulje vaan hiekkaa pannaan koko ajan rattaisiin. Mä en kestä enää. Taidan lopettaa koko palstan seuraamisen tämän takia.
- Anonyymi
Surullista niin kovin susrullista
- Anonyymi
Heh surullinenkin on jo kiellettyjen sanojen listalla. Todella surullista.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319