Käytätkö sen hyvää tehden vai pahaa?
Siunaatko muita vai kiroatko heitä?
Miten käytät elämäsi?
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ystävällisesti laitan esiin totuutta ettei kukaan eksyisi...
2. Kor. 4:4 -- Myös Saatana on 'tämän maailman jumala'
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
Paavali ei saanut eroa herrasta:
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
Paavali ei eroa saanut todellisesta herrastaan raamatun mukaan ja se herra jäi kristittyjen herraksi.
Ja eron jälkeen Saatana jumalaksi ja Barjeesus profeetaksi:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
-
Kuka ne kristittyjen synnit sovittaa kun Jumalasta eroaa niin samalla eroaa Heistä kolmesta ja syntien sovituksista?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
Ja...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä." Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!- Anonyymi
No voe tokkiisa!
- Anonyymi
Löytyisikö vielä muita kirjoja,jotka on kirjoitettu kaksituhatta vuotta sitten,ja joiden tietoihin perustaen voisi elämänsä rakentaa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisikö vielä muita kirjoja,jotka on kirjoitettu kaksituhatta vuotta sitten,ja joiden tietoihin perustaen voisi elämänsä rakentaa.?
Raamattu on ainutlaatuinen!
- Anonyymi
Tämä on paha eksytys...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'- Anonyymi
Mutta!
Jeesus tuli sovittamaan meidät Jumalan kanssa, jotta pääsisimme uskon kautta Jeesukseen Jumalan lapsiksi, ristin veren armon kautta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta!
Jeesus tuli sovittamaan meidät Jumalan kanssa, jotta pääsisimme uskon kautta Jeesukseen Jumalan lapsiksi, ristin veren armon kautta!Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta!
Jeesus tuli sovittamaan meidät Jumalan kanssa, jotta pääsisimme uskon kautta Jeesukseen Jumalan lapsiksi, ristin veren armon kautta!Aamen!
- Anonyymi
No sitä minnäe!
- Anonyymi
Hyvä on sitä miettiä.
- Anonyymi
Paras teko on kertoa Jeesuksesta Kristuksesta! 😊
- Anonyymi
Valheen huippu 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheen huippu 🤣
Miksi sinä haluat olla valheen huippu?
- Anonyymi
Pahat ihmiset muuttuvat pahemmiksi myös tällä palstalla.
- Anonyymi
Mutta onneksi hyvinvointivaltio muuttuu aina paremmaksi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi hyvinvointivaltio muuttuu aina paremmaksi 🤣
Niin jos muuttuu. Seuraatko aikaasi ja viimeaikaisia tapahtumia?
- Anonyymi
Toisen hyvä on toisen paha, se on aina asiasta kiinni.
Kiroan alempiani ja ylistän ylempiäni. - Anonyymi
”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."
- Anonyymi
Eihän mitään sotaa ateistien ja uskovaisten välillä ole käyty.
- Anonyymi
Oikea kysymys!
- Anonyymi
Hyvää tietenkin. Mutta siinä ei siunailut auta.
Rukoilut yms. kun ovat vain itsesuggestiota. Tarkoitatko että ihminen voi tehdä vain joko pelkkää hyvää tai yksinomaan pahaa? Ja vain joko siunata tai kirota muita?
Enemmän todellisuudelle vierasta maailmankuvaa voi tuskin ollakaan.- Anonyymi
Kysymys on päivittäisistä valinnoista. Miksi tarkoituksella käsität väärin. Kuitenkin pahuuden valitseminen johtaa yhä suurempaan pahuuteen ilman mielenmuutosta.
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on päivittäisistä valinnoista. Miksi tarkoituksella käsität väärin. Kuitenkin pahuuden valitseminen johtaa yhä suurempaan pahuuteen ilman mielenmuutosta.
Selvitettäköön satunnaiskävijöille, että "pahuus" tarkoittaa tässä lähinnä sitä, että ei ota vastaan uskoa Jeesukseen Jumalan poikana ja asetu hänen kanssaan "elävään yhteyteen".
Te syytätte meitä tarkoituksellisesta väärinymmärryksestä, ettekä itse ymmärrä että tämä mielestänne hakoteille ajanut ymmärryksemme perustuu täysin siihen miten te itse meitä täällä ja muualla olette "kouluttaneet".
Te ette koskaan pysty katsomaan omaa toimintaanne ulkopuolisten silmin, mihin varmasti yksi syy on tällöin ilmenevä vaara ajautua "epäuskoon", joka taas on kuolemansynti.- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Selvitettäköön satunnaiskävijöille, että "pahuus" tarkoittaa tässä lähinnä sitä, että ei ota vastaan uskoa Jeesukseen Jumalan poikana ja asetu hänen kanssaan "elävään yhteyteen".
Te syytätte meitä tarkoituksellisesta väärinymmärryksestä, ettekä itse ymmärrä että tämä mielestänne hakoteille ajanut ymmärryksemme perustuu täysin siihen miten te itse meitä täällä ja muualla olette "kouluttaneet".
Te ette koskaan pysty katsomaan omaa toimintaanne ulkopuolisten silmin, mihin varmasti yksi syy on tällöin ilmenevä vaara ajautua "epäuskoon", joka taas on kuolemansynti.Kaikki synti on pahuutta. Synnin helliminen johtaa kierteeseen, josta ihminen ei omin voimin pääse ylös. ”Herra Jeesus armahda”-rukous, joka lähtee ”sydämestä”, voi kuitenkin olla ihmisen viimeinen oljenkorsi, johon moni onkin tarttunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki synti on pahuutta. Synnin helliminen johtaa kierteeseen, josta ihminen ei omin voimin pääse ylös. ”Herra Jeesus armahda”-rukous, joka lähtee ”sydämestä”, voi kuitenkin olla ihmisen viimeinen oljenkorsi, johon moni onkin tarttunut.
Niin, selvästikin olet jo ihan pihalla normaalista ihmisen elämästä, jossa ei ole mitään tuollaisia kierteitä.
Joillakin toki on, ja heistä voi sitten tulla hellareita.- Anonyymi
Niin, selvästikin olet jo ihan pihalla normaalista ihmisen elämästä, jossa ei ole mitään tuollaisia kierteitä.
Joillakin toki on, ja heistä voi sitten tulla hellareita.Elät ilmeisesti jonkinlaisessa kuplassa.
Anonyymi kirjoitti:
Elät ilmeisesti jonkinlaisessa kuplassa.
Jompikumpi meistä varmaankin elää.
- Anonyymi
Jompikumpi meistä varmaankin elää.
Niin, sanoin jo kuka.
Näitä kierteitä voisi kutsua myös addiktioiksi, jos ne ovat sinulle tutumpia ilmaisuja. Ne ilmaisevat samoja asioita hiukan eri tavoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki synti on pahuutta. Synnin helliminen johtaa kierteeseen, josta ihminen ei omin voimin pääse ylös. ”Herra Jeesus armahda”-rukous, joka lähtee ”sydämestä”, voi kuitenkin olla ihmisen viimeinen oljenkorsi, johon moni onkin tarttunut.
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Pahaa en tee ollenkaan. Olen kiitollinen ja haluan jakaa hyvää ympärilleni. Konkreettista hyvää, osallistun yhteisiin hyväntekemis-talkoisiin, kuntoutan paria sairasta, hoidan lapsia, kai joutuu jonkin verran lueteella, tulisi köyhä viesti, jos vain vastaisin, Tekemällä hyvää.
En ketään kiroa, ei ole yhtään syytä, kysymys on outo. En tiedä siunaankokaan sen kummemmin, joskus esirukoilen. Olen aika lailla käytännön ihminen, luulisi auttaessaan sinällään jo siunaavan.
Voisiko pahan tekemistä olla se että joskus laiminlyön itseni hoitamista muiden kustannuksella. En ehdi hoitaa leiviskääni, sitä mitä olen saanut.- Anonyymi
He ovat olemassa sinun vuoksesi siis sukulaisiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat olemassa sinun vuoksesi siis sukulaisiasi.
Lapset ovat muttei kukaan muu, eivät nämä kuntoutettavat. Hyväntekeväisyystalkoissa autetaan vieraita ihmisiä. Mitenkään minua varten eivät ole olemassa, en ihan ymmärrä viestiäisi.
- Anonyymi
Hyvä, että sinunlaisia on vielä olemassa! Maailma on parempi paikka elää, koska sinä olet täällä! 😊
- Anonyymi
Käytän elämäni hyvn ja teen pääsääntöisesti ihmisille ja tälle pallolle hyvää.
En esimerkiksi tuhlaa aikaani muinaisiin uskomuksiin ja hassuihin rituaaleihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778