Kertokaa SUOMENKIELISIÄ pro ana sivuja
PRO ANA
8
1718
Vastaukset
- muses
tämä liittyy bulimia keskusteluun?.. osotetta en anna sillä olen kovasti noita touhuja vastaan. sellaiset sivut vain lietsovat anoreksiaa ja sitä miten siihen voi wannabeet sairastua ihan oikeasti. anoreksia on vakava sairaus, koita tajuta.
- Tidus
Ei anoreksia tartu nettisivujen kautta. Anoreksia tulee jos on tullakseen, siihen ei nettisivut auta. Yleensä netissä tarjotaan ymmärrystä ja tukea koska kukaan muu ei näytä ymmärtävät mistä on kyse paitsi toiset kohtalotoverit. Anorkesiassa ei ole kyse painosta.
Suomenkielisiä sivuja en tiedä. - pro ana sivut
Tidus kirjoitti:
Ei anoreksia tartu nettisivujen kautta. Anoreksia tulee jos on tullakseen, siihen ei nettisivut auta. Yleensä netissä tarjotaan ymmärrystä ja tukea koska kukaan muu ei näytä ymmärtävät mistä on kyse paitsi toiset kohtalotoverit. Anorkesiassa ei ole kyse painosta.
Suomenkielisiä sivuja en tiedä.todellakin saattavat käynnistää syömishäiriön. meidänkin koulun tietokoneluokassa pyörii harva se päivä 12-14 vuotiaita teinejä joilla pro ana sivuilla ihastelemassa ja hakemassa vinkkejä "laihduttamiseen" vaikka ovat valmiiksi perseettömiä tikkuja!.. lapset ei vaan kato ymmärrä että anoreksia on vakavaa eikä siinä oo mitään ihailtavaa..
- tutta
www.freewebs.com/sokerinukkekoti
- wdwefstry
- Kippytin
Mihin tämä maailma on menossa...!
- sadies3
Joo olkaa ylpeitä itsestänne! Itse ex anorektikko ja olen noille sivuille eksynyt.
Silti en ymmärtänyt että kuka haluaa kiduttaa itseään sellaista katsomalla ja varsinkin kun itselläni oli syömisen kanssa ongelmia!
Eli kiitos paljon kun tietoisesti lisäätte sivujen katsojakuntaa, pistää vihaksi >:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096