Millanen on vaellusleiri?

Anonyymi

Aion hakea tänä vuonna appariks ja vaellusleiri kiinnostais, mutta en käyny vaellusleiriä itse eikä kukaan lähipiiristä oo myöskään. Nii mun kymysykset on lähinnä:
-Miten paljon siellä vaelletaan?
-Miten ne keskustelut on onnistunut jos siellä vaelletaan paljon?

7

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Vaellusleirejä on varmasti yhtä monenlaisia kuin ryhmiäkin, mutta päivämatka on yleensä noin 10 km. Vaelluksella kuljetaan ryhmissä, ja niissä on mahdollista keskustella isoistakin asioista. Lähde rohkeasti mukaan.

t. Janne

• Anonyymi

Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.

Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.

Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
        Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.

Matti, Joensuun Nettisaappaasta

• Anonyymi
        netti.saapas kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
        Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.

Hei! En tiedä saatteko tätä viestiä, mutta voisitteko välillä kirkon työntekjöinä asiallisesti huomauttaa tai ilmoittaa jos nuorten puolella näette hieman turhan fanaattisia uskovaisia aloituksia?
        Muutenkin olisi hyvä pitää uskonto, politiikka ja rasismi pois tlasten/nuorten tilasta niin kaikki uskaltaa pyytää apua ongelmiinsa.
        Tänne välillä eksyy turhankin fanaattista ja saarnaavaa porukkaa puhumaan sellaisista aiheista, jotka olisi hyvä pitää aikuisten puolella.

Tiedän, että tiiliseinä varmaan auttaisi asiassa enemmän kuin kirkon työntekijät kun pyytää uskonnon tarkkailemista, mutta aina voi yrittää.. Ehkä kirkko olisi viimein alkanut kehittyä?
        Tietenkin epäilen, että koska aloituksesta oli pidetty niin se oli joku teidän kaveri joka sen aloitta ja te kävitte saarnasta tykkäämässä sen sijaan, että ilmoititte ongelmasta.
        Ainakin ajoitus osuu sillä tavalla nappii tällä hetkellä täällä olevan uuden aloituksen kanssa, kun sitä on harvinaisesti vielä nimimerkillinen äänestänyt.

• Anonyymi
        netti.saapas kirjoitti:

Kristillistä opetusta kirkossa ei arvosteta.

• Anonyymi

Vaellusprotuilla vaelletaan enemmän kuin tavallisilla protuilla. Päivät eivät kuitenkaan mene seuraavaan yöpymispaikkaan vaeltamisessa, vaan on yksi selkeä tukikohta, josta retkeillään ympäristöön. Päiväteemojen käsittely ei siis ole vaarassa, vaan vaellusprotuleiri on nimenomaan protuleiri eikä vaellusleiri.

Tervetuloa mukaan Protun toimintaan! Siitä se lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238