sanokaas kymmenen parasta runoilijaa!!
parhaat runoilijat top ten
9
2499
Vastaukset
- superwanker
ei nyt tullu ihan kymmentä....
1.Lumikki
2.Crying Angel
3.neitsytlumi
4.Ada
5.Fuzzball
6.Discoinferno - pxi283
Ensimmäisenä tulevat mieleeni Tommy Tabermann ja Katri Vala sekä Armollinen ja ntibitch (edesmenneestä Artic:sta). Tästä foorumista on vaikea sanoa, koska en erityisemmin tuijottele nimimerkkejä. (Mitä nyt muutamia olen oppinut välttämään..;)
- felice
Poikkeen kai jotenkin muista,
kun mun mielestä lumikki ja
nää muut ei oo niin erikoisia,
mut tässä kuitenkin mun listaa:
Sratogirl, anna, PaperdoLL,
kivi, WildFlower, tapettu,
Pilvityttö...
Ei niitä kaikkia jaksa ees muistaa...
itkevällä enkelillä oli pari
jotain hyvää, mut se ja poika-85
on hävinny vallan... - Autio
Ilmottelen heti alkuun, että vaihdoin nimimerkin Harmaan Siiven tähän (Autio tulee sukunimen mukaan).
Eh, tuo on aika laaja kysymys, mutta jos nyt kotimaisia pitäisi luetella, niin ehdottomasti omaan kärkikastiin kuuluu A.W. Yrjänä (vaikkei ehkä hänen lyriikoistaan/runoistaan kauheasti välillä mitään konkreettista saa irti), Kirsi Kunnas, Tommy Tabermann ja voih, niin edespäin ja niin edespäin. Tämän palstan kirjoittajia en haluaisi mitenkään arvostella, mutta jos joku pitäisi mainita niin tuon Discofernen (älä pahastu jos kirjoitin nimimerkin väärin ;-) lyriikoista pidän. - JarkkaLaru
Aika laaja kysymys, sillä Suomi täyttää ensi vuonna 100 vuotta. Mitä aikaa kysymys tavoittelee, sillä jo Ruotsin ja venäjän vallan aikaan runoilleita pidetään yleensä suomalaisina jos asuivat 1939 Suomen alueella. Yritän nyt vähän tavoitella tuota laajaa aikahaarukkaa, joten tässä 4 parasta. Eino Leino, Lauri Viita, Tommy Tabermann ja Juice Leskinen.
- Ford_Byron
Paras runoantologia on: Bumerangina takaisin.
- Vikkis34
Jaa-a. Suomalaisista tulee mieleen Tommy Tabermann, Saima Harmaja, Tomi Parkkinen ja Kirsi Kunnas. Heidän runoissaan on ollut itselleni jotain mikä puhuttelee.
- niinkauniita
Minulla taas Eino Leino,todella rentouttavaa nuo vanhat runot.n
Esim.monialataiteilija : Eila Pienimäki !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768