En ihan ymmärrä miksi Minna on suosikki. Musta siinä on jotain tosi outoa. Tarkkailee koko ajan ja joka väliin sanoo jotain. Jos ei muuten erotu niin nyt pitää sadehattua päässä. Jotenkin vähän reppana
Miksi Minna on suosikki
6
72
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla niitä ihmisiä jotka eivät tarkkaile ja kuuntele muita, vaan joka paasaa ja selittää omiaan muista välittämättä.
Muiden mielestä Minnassa ei ole mitään outoa. Oletko miettinyt että sinussa on jotain outoa, koska selkeästi olet erilainen kuin muut? Taitaa ärsyttää että mMinna tekee itse asioita, kun sinä itse haluaisit olla koko ajan framilla? - Anonyymi
Ei ole enää, tuuotanton ei enää hyödy Minnasta enää niin hän saa lähteä. Mökistä vain Roope ja Sami ovat tuotannon mielestä hyödyllisiä esim. voivat ärsyttää talon asukkaita kun porukat yhteen liitetään. Muut mökkiläiset heitetään ulos "äänestysten" kautta.
- Anonyymi
Minulle tulee tunne Minnan sanoessa jotain tuolla mökillä, että ympärille leviää kiusallinen hiljaisuus??? Paulasta näkee ettei siedä koko ihmistä, samoin Nikosta. Roope nyt taitaa olla sellanen hyvän tahtoinen hösäri että sietää mitä vaan. En kyllä itsekkään ymmärrä miksi toi Minna on jotenki jalustalle nostettu.
- Anonyymi
Roope meni ihan vaikeaksi kun minna pyysi sitä jotain ainetta leivän päälle. Pikkasen on Minnalla nyt liikaa yritystä. Olen myös huomannut, että Paula ei ota mitäön kontaktia
- Anonyymi
Olisko siksi että minna on fiksu ja asiallinen. Yleensähän nämä toiset heppelit ovat heti suosittuja vaikka olisivat täysiä seinätapetteja koska erilaisuutta pitää arvostaa. Arvosta sinäkin nyt minnaa koska hän on erilainen eikä heppeli.
- Anonyymi
Erilainen,heh. Melko yksinkertainen. Yrittää niin kovasti hakea huomiota. Uskon,että on kohta jo taas äänestyksessä. Ei sillä, että suellä nyt ketään olusi yksi yli muiden. Melko tylsiä kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481