Suurin osa on killtejä tyttöjä, jotka heti katseen jälkeen ovat kuin koiria talutushihnassa.
Miten naisista saa kiinnostavia?
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
On se kyllä hemmetin kumma kun miehille ei mikään kelpaa.
Pitää olla kiltti mut ei sittenkään.
Pitää olla seksikäs mutta sitten onkin lortto.
Ehkä on parempi olla ilman naista kun on niin vaikeaa kaikki. - Anonyymi
Enkä ole, luulet vaan. Oikeasti minä vedän sinua kuin pässiä narussa.
- Anonyymi
Minkälainen sen pitäs sitte olla, joku villipeto joka hyppää niskaan ja puree. Löytyskö hullujen huoneesta.
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt miesten kohdalla, mutta eivät ole vain kilttejä poikia, vaan suorastaan takiaispalloja.
Ihminen on kiinnostava olemalla oma itsensä eli pitämällä aidosti siitä pukeutumistyylistä josta pitää, seisomalla aidosti niiden aatteiden ja arvojen takana joita kannattaa, pitämällä aidosti siitä musiikista jota kuuntelee eli olemalla aidosti oma itsensä eikä tekemällä ja suosimalla asioita vain pelkän trendin vuoksi. Tietysti ulkoisetkin seikat voivat vaikuttaa ja niinhän ne vaikuttavat enemmän tai vähemmän miestenkin kohdalla, mutta jos ei ole aidosti oma itsensä, niin ei siinä kai aina ulkoiset seikatkaan auta, ei ainakaan lopulta jos ihmiseen tutustuu ja paljastuu ettei hän ole oikeasti sitä mitä väittää olevansa. Ja jos arvot ja asiat natsaa, niin vielä parempi.
- Anonyymi
Missä maailmassa sä elät? Toi on nii epärealistista kuin olla ja voi. Miehet, jos ketkä on tollasia.
Itse aina ärsyttää, että omat kriteerit ovat niin korkealla, ettei sellaista miestä Suomesta löydy. Edes ulkonäön kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738