SOS!!!! Menin kampaajalle ja katsottiin yhdessä värikartasta sopiva väri. Oma hius mulla on sellanen karamelli-vanilja-kylmä keskiruskea, ja halusin yksvärisen tumman lämpimän ruskean. Kartassa väri oli erittäin ruskea, ei edes vähän mustaan päin.
Lopputulos nyt kuitenkin pikimusta, auringonvalossa hieman taittaa ruskeaan. HIEMAN.
Mikä avuksi?????? Millä saan tämän pois, mielellään kotikonstein?????? Kokemuksia???? Riittäis, jos olis ees muutaman sävyn vaaleampi eli selvästi tumman ruskea!!!! Kiitos!!
APUA!!!! KAMPAAJA TEKI HIUKSISTANI MUSTAT
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen saanut värin melkein pois ostamalla syväpuhdistavaa shampoota saa myös ruokakaupoista ja siihen sekoitan c vitamiinia eli askorbiinihappoa saa apteekkista 20g pusseissa.
Kippoon shampoota reilusti mutta ei koko pulloa ja 1 c vitamiini pussi ja se kosteisiin hiuksiin ja annat olla puoli tai jopa 1h päässä muovin alla sen jälkeen kunnon huuhtelu ja vielä normi pesu paljon hoitoainetta. Hiukset minulla vaaleni huomattavasti mutta en voi taata että onnistuu. Olen itse tehnyt c vitamiini pesulla ainakin 3 kertaa. Mutta kannattaa ottaa huomioon että kuivattaa hurjasti hiuksia joten pitää hoitaa extra hyvin jälkeenpäin.
Mutta jos sinulla kampaaja teki tuon voisit kyllä kysäista häneltä mikä avuksi koska et ole tyytyväinen. Minusta kampaaja on velvollinen auttamaan koska tulos ei ollut sitä mitä haettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230