Onko hyvä työpaikka? Itse ollut joskus Ilveslahden Siivouksessa Jyväskylässä.
Jyväskylä Sol Palvelut?
4
567
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu kenen esimiehen alaisuuteen joudut.
Mutta mikä tahansa on parempi kuin ilves. - Anonyymi
Olen kanssa ollut ilveksellä kamala paikka, tällä hetkellä solilla, en suosittele, näin korona aikaan yksi ihminen tekee 3 ihmisen työt,, esimiehen vaihduttua kaikki asiat mennyt perseelleen, luvataan vaikka ja mitä jotka ei käytännössä toteudu, ei kunnon ohjeistuksia, tavaraa tulee jos tulee,, lisä hommia kasataan jne
- Anonyymi
Silti parempi kuil Ilveslahden bitcit
- Anonyymi
Aluksi vaikutti mukavalta paikalta, mutta ymmärrystä ei löydy työnantajalta mihinkään suuntaan. Valituksia tuli, vaikka kuinka parhaansa yritti. Suurin osa työkavereista jauhoi myös vaikka mitä selän takana, ja se sitten johtikin irtisanomiseen ilman minkäänlaista varotusaikaa. Ilmoitus töiden loppumisesta tuli viestillä, eikä kanssani keskusteltu mistään syytöksistä. Työntekijöiden keksimät juorut olivat aivan tuulesta temmattuja. Työntekijät vedetään burnouttiin ja heitetään ulos, kun ei pysty mahdottomuuksiin. Ilveslahdelta ei ole myöskään hyviä kokemuksia. Ilkeä työnantaja, eikä palkkojakaan usein maksettu ajoissa. Irtisanominen tuli sieltäkin sillä hetkellä, kun kerran työpaikalle saavuin, enkä päässytkään enää kohteeseen sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259