Tarvisin oikeesti nyt apuu mulla on siis airpodit tai no nää on jo mun toiset airpodit, kun vanhat jäi auton alle (älkää kysykö kuinka onnistuin)! Eli siis mun ongelma on se et ne on hukassa oon ettiny kaikkialta oikeesti ihan kaikkialta ja itken siitä iltasin, mutta kun en kehtaa myöntää sitä mun vanhemmille ja nää airpodit on vasta 2kk vanhat. Mulla rupee vaan meneen usko itteeni, että en saa pidettyy mitään tärkeetä tallessa.😭 Nii tarvisin kaikki maholliset vinkit miten ne löytyis tai jos teillä on hukkunu nii miten ootte löytäny? Ja ne on siellä kotelon sisällä eli se kotelo on hukassa. eikä esim. vaan toinen niistä oo pudonnu. Kiitos kaikille jotka yrittää auttaa!😭
Airpodit hukassa
Anonyymi
6
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Ostat uudet ja laitat niihin jäljityslaitteen.
- Anonyymi
En saa enään ostaa uusia, koska ne oli jo mun toiset airpodit enkä saa kolmansia!😭
- Anonyymi
Olet vaan unohtanut ne johonkin älyttömään paikkaan. Etsi siis sieltäkin missä ei voisi arvatakaan niiden olevan. Tai sitten joku kaveri vei ne.
- Anonyymi
Sun suurin ongelma ei ole se, että olet hukannut nyt Airpodit vaan se, ettet käy ihan kaikilla pytyillä.
- Anonyymi
Tuunko auttaa sua etsimisessä.Kerrotko osoitteen niin voin tulla auttaa.
- Anonyymi
Joku varmaan pölliny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111