Tästä on puhuttu jo vuosia ja ne tulevat viimeistään hiljentämään puheet litteästä Maasta.
Hinta / matka on vielä hakusessa mutta se jäänee alle miljoonan taalan.
Harjoituksia avaruusmatkailijan kokemuksiin ja sen kuvauksiin on jo toki tehty runsaasti; tässä niistä yksi:
https://www.youtube.com/watch?v=vMMI1-9Uw7U
Kohta viedään rikkaita turisteja avaruuteen!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"NASA plans for return to Moon to cost $28 billion"
https://phys.org/news/2020-09-nasa-moon-billion.html
NASA on kuutamolla? - Anonyymi
Australialiset lentoyhtiöt ovat tuommoisen turismin jo keksineet. Ne lennättävät ihmisiä lentokoneella muutaman tunnin littumaan yläpuolella ja sitten koneet palaavat lähtöpaikkaan. Ihan niinkuin joku NASA:n avaruussaukkula olisi käytössä.
- Anonyymi
On kyllä ilmaston kannalta niin epäeettistä kuin olla voi tuollainen avaruusturismi...
- Anonyymi
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
Yllättäisikö jos välillä olisikin kretuliini?
- Anonyymi
Joku avaruusturistisukupolven nuori 2050luvulla lukee näitä 20-luvun juttuja litteästä maasta niin varmaan ihmettelee miten tyhmiä ihmiset on vuosisadan alussa olleet.
- Anonyymi
Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu. Vai luulitko, että avaruuslennot jotenkin vähentäisivät ääliöiden ja trollien määrää?
- Anonyymi
"Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu."
Tuo pitää ehdottomasti paikkansa. Kyllä niitä saattaa tipahdella maan reunalta mutta vastaavasti niitä syntyy lisää.
- Anonyymi
Olet myöntänyt olevasi trolli joten kaikki keskustelu kanssasi on turhaa ja hedelmätöntä
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Minua ei paskojakaan kiinnosta mikään keskustelu tyhmien pallopäiden kanssa.
Itse olet tyylilajisi ja "tiede"tasosi valinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184