Kalifornian metsäpalot, joiden savut näkyvät Suomessa asti, loppuvat pian, koska kaikki metsät ovat siellä palaneet.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maanantain-auringonlasku-helottaa-suomessa-poikkeuksellisen-punaisena-kalifornian-rajujen-maastopalojen-savut-saavuttavat-suomen/7931748#gs.g7wkpl
Kalifornian metsäpalot
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Linkittämäsi uutinen ei tue väitettäsi. Uutisessa kerrotaan metsäpalokauden pituudesta mutta ei sanaakaan sanota siitä että kaikki metsät olisivat palaneet.
Väitteesi on siis valetta. - Anonyymi
Sitten kun metsäpalot loppuvat niin Kaliforniassakin ilmastonmuutos lakkaa.
- Anonyymi
Suomalaisille olisi siellä metsien harvennustöitä.
- Anonyymi
Amerikkalaiset metsät näyttää erittäin tiheäkasvuisilta. Latvat on kiinni toisissaan. Nehän palaa räjähdysmäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikkalaiset metsät näyttää erittäin tiheäkasvuisilta. Latvat on kiinni toisissaan. Nehän palaa räjähdysmäisesti.
Mitä väliä. Joko ne palavat tai lahoavat ja lopputulos on aivan sama.
- Anonyymi
Varmasti loppuvat, kun tuhopolttajilla ei ole metsää mitä polttaa.
- Anonyymi
Amerikan "ilmastomuutoksesta" johtuvat metsäpalot loppuvat kun poliisi ottaa kiinni niitä sytyttelevät antifan edustajat.
Melko jännästi rajautuvat rajoihin nuo ja aika oudosti sijoittuvat palonalut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481