Aion poistattaa rintaimplantit ja toiveissa myös mahdollinen rasvansiirto rintoihin. Suositelkaa Suomen parhaita klinikoita ja lääkäreitä! :)
Kokenut & taitava plastiikkakirurgi rintaimplanttien poistoon
7
716
Vastaukset
- Anonyymi
Rasvan tartumisen prosentti on parempi Body-Jet eli vesisuihkuavustettu rasvaimulla. Rasvan hellavarainen keräminne ja siirtäminen
- Anonyymi
Rinnat sitä - rinnat tätä. Antaisitte niiden olla rauhassa!
- Anonyymi
Helppo sanoa jos ON rinnat.
- Anonyymi
Minulla on ollut Breast Implant Illness (BII)-eli rintaimplanttisairaus.
Turussa Furkat Mansurow minulle tehnyt en bloc capsulectomy , kuvat leikkauksesta antanut mukaan ja olen vakuttunut että koko kapselit poistettu kokonaan- Anonyymi
Niinpä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä 😂
Niin, eihän tuo kapselin poisto ole mikään erityisen "mahtava" leikkaus. Kuulunee jokaisen pätevän plastiikkakirurgin rutiinileikkauksiin.
Älkää menkö vain Furkatille!! Varoitan! Kävin rintaleikkauksessa jonka lopputulos on täysin teurastusta. Hän ei halua puuttua lopputulokseen ja on ollut hyvin ilkeä alusta saakka. Ensin hyvin mukava ja sitten huutanut ja raivonnut hyvin epäasiallisesti kun epäkohtia tulee. Minuun on ottanu moni hänellä juuri käynyt ja samat ongelmat : arvet hirveätä jälkeä (plastiikkakirurgin luulisi osaavan), tulokset järkyttäviä epämuodostumia ja kaikkeen sanoo että odota ja tulos muuttuu. Ei kellään muuttunut. Hänellä ei ole siellä muita kirurgeja jotka valvoisivat hänen tuloksiaan ja siksi pystyy jatkaa. Valitukset heittää kaivoon ja sulkee ulos. Enään en ikinä astu samaan taloon ja minä ja monet muut katuvat hänellä käyntejä. Pelkkää rahastusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220