Onko tullut takaisin vasta-avattuun kauppaan.
Ukko-Pekan salaattibaari
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
On salaattibaari. Ja todella iso parkkipaikka myös. Kannattaa käydä tutustumassa. Lisäksi siellä on Chef X:n ruoka-annoksia. En tiedä tulevatko Riksun AsemaX:stä vai Hyvinkään Obelixsista. Tää ei siis ollut mainos vaan pelkkä toteamus tarjonnasta.
- Anonyymi
Lisää mainosta: Ukkopekan juureshyllyssä on niukanlainen tarjonta. En pyynnöistä huolimatta ole saanut mukulaselleriä. Se kuuluu ehdottomasti juurespataan ja juureskeittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää mainosta: Ukkopekan juureshyllyssä on niukanlainen tarjonta. En pyynnöistä huolimatta ole saanut mukulaselleriä. Se kuuluu ehdottomasti juurespataan ja juureskeittoon.
Olen samaa mieltä juures- ja vihannestarjonnasta. Kovin niukasti on kaikkea tarjolla ja hevi- osasto on todella pieni. Ehkä siellä uusina kauppiaina haetaan vielä tasapainoa kysyntään ja tarjontaan. Tarjonnan niukkuus ei kyllä auta siinä asiassa, kun ei voi ostaa, jos ei ole mitä ostaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä juures- ja vihannestarjonnasta. Kovin niukasti on kaikkea tarjolla ja hevi- osasto on todella pieni. Ehkä siellä uusina kauppiaina haetaan vielä tasapainoa kysyntään ja tarjontaan. Tarjonnan niukkuus ei kyllä auta siinä asiassa, kun ei voi ostaa, jos ei ole mitä ostaisi.
Tilaa löytyy karkkihyllyjen kohdalta runsaasti. Onkohan se ajateltu kassajonoja varten sitten. Tilankäyttöä voisi miettiä uudestaan ja isompi heviosasto olisi hyvä.
- Anonyymi
Selleriä, Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209