Tutustuin lähemmin ihmiseen jota aina katsoin ylöspäin. Hän edusti asioita joita arvostin ihmisessä. Syvällisyyttä, toisen arvostamista, rehellisyyttä, luotettavuutta.
Hän tunsi valtavan määrän ihmisiä ollessaan ison organisaation johtaja ja oli, yhä on, kovin arvostettu ja pidetty. Niin ammattitasolla kuin henkilökohtaisena tukijanakin. Organisaation johon itsekin kuuluin.
Ystävyytemme eteni tasolle jossa hän kertoi perheestään, minä omastani. Kummankin kiireisen ammatin takia, tapasimme noin kerran kuussa joko lounaalla tai kahvilla. Odotin aina noita yhteisiä keskustelutuokoita. Hän myöskin sai niistä paljon irti, paransimmehan maailmaa yhteisvoimin.
Yhtenä päivänä posti toi oikean paperisen kirjeen jossa hän pyysi että minä lisäisin hänen organisaationsa testamenttiini.
Se oli täydellisen yllättävää: tuoko olikin ystäyytemme takana hänen puoleltaan!?
Ystävyys minun puoleltani loppui naulan kantaan. Emme ole olleet tekemisissä tuon kirjeen jälkeen.
Uskon että hän huomasi tehneensä virhetikin. Ja tuo kolautti.
Miten te, lukijat, olisitte suhtautuneet?
Rahan halu ystävyyden takana
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337