Rappeutuvassa ja uskonperustaltaan luopuvassa kirkossamme on ilmeisesti tunnustettava tosiasiaksi se että osa kirkon jäsenistä on niin vieraantuneita kristinuskosta ja kirkon sanomasta etteivät he kerta kaikkiaan enää kykene takjuamaan mistä Raamatussa, kirkon uskossa on kysymys. Voiko kirkon elämästä vieraantunutta, pakanuudessa kasvanutta ihmistä oikeastaan enää edes syyttää, kun kirkon piispakunnassakin löytyy yhtä pohjatttoman tuntuista haluttomuutta seurata pappisvalansa velvollisuuksia ja kirkon uskoa johon pappi on julkisella lupauksella sitoutunut? Kun pappi on itse eksyksissä, miten hän sitten seurakuntalaistaan opettaa?
Mitä esim. on ajateltava papinvirkaan vihityistä naisista ja heidän vihkijöistään? Sekä ne jotka heidät on Jumalan tahdon- ja kirkon opin vastaisesti tähän virkaan vihkineet, -että he itse jotka ovat tulleet vihityiksi virkaan johon heiltä on kirkon uskon ja Jumalan sanan eli Raamatun mukaan kielletty, ovat yhtä syvälle pimeään pakanuuteen vajonneet.
Onko nyt sitten mikään ihme että vaikka kirkolliskokous on asian selvästi ilmaissut, kirkon oppi sen sanoo, Raamatusssa niin opetetaan ja valtaosa maailman kristikunnasta on aina torjunut homoavioliitot, niin siitä huolimatta pohjattomaan pimeyteensä hukkumaisillaan olevat nostavat yhä uudelleen ja uudelleen kirkon sisällä esille kysymystä joka on kerta kaikkiaan loppuun käsitelty?
Kirkosta vieraantunut ja sen uskolle viholliset eksyneet sielut eivät ilmeisesti aio luovuttaa ennenkuin ovat saaneet kirkon turmelluksi pohjia myöten, niin ettei se enää ole edes nimeltä kristillinen kirkko. Surullista etteivät nämä ihmiset edes ymmärrä olevansa evankeliumin ja kirkon vihollisia vaan pitävät pahaatyötään "parhaimpana jumalanpalveluksena".
Kirkolliskokous ja homoavioliitot
14
<50
Vastaukset
Missä kirkossamme ? Ethän sinä edes kuulu kirkkoon. Sen nyt näkee sokeakin otsallaan tuosta kirjoituksestasi. Toisekseen eipä tuo sinun kirjoituksesi kyllä mitään pyhää henkeä höngi , että sinuna tarkastaisin mikä henki on majaasi käynnyt asumaan.
Vaikka nyt saattaa tuntua, että saitte ikäänkuin pienen erävoiton niin ei se mitään vielä takaa. Kannattaa muistaa miten kävi naispappeuden kanssa joka sekin oli tasa-arvo kysymys . Toki tuo ottaa nyt hiukan aikaa jossa helposti vierähtää useampi vuosi mutta ihan taatusti kirkossa vielä vihitään samaa sukupuolta olevia pareja. Kirkon argumentit Raamatun avioliitto käsityksistä kun hajoavat kuin Jerikon muurit kun aletaan kyselemään viidesti eronneiden vihkimisistä. Ja lopuksi tasa-arvon pyörää ei vaan voi enää pysäyttää , ei edes kirkko.- Anonyymi
Tässä se oveluuden saatanallisuus piileekin; sielunvihollinen ei ole koskaan viekoitellut kirkon liepeillä eläviä ihmisiä sanomalla suoraan: "vastusta Jumalaa!".
Ei! vaan hän uskottelee että itse asiassa Jumala ei olekaan sanonut mitään, tai että onko Hän todella sanonut? tahi vaikkapa että "lieneekö Jumala tarkoittanut?". Näin sielun kadottaja henki toimii; se viekoittelee eksyttävillä valheillaan ihmisen uskomaaan että itse asiassa Jumala ei olekaan voinut vielä tuohon maailman aikaan TIETÄÄ mitä puhui... -ei sittenkään vaikka tunnustamme Hänet Kaikkivaltiaaksi...
Niinpä myös eksyttäjä, tuo tuhanten juonten mestariksi kutsuttu valehtelija saa ihmisenuskomaan että Jumalan sanaaja käskyjä vastustaminen on "tasa-arvon ja ihmisoikeuksien ajamista"
Miten se onnistuu? Se tapahtuu kieltämällä Kristuksen lähettämien apostoleiden julistaneen Kristuksen sanaa! Se tapahtuu siis uskottelemalla ihminen luulemaan että itse asiassa apostolit, varsinkin sellaiset joiden julistus ei näytä sopivan Jumalaa vastustavaan agendaan, -että sellaiset apostolit ovatkin julistaneet vajavaisuudessaan OMAA käsitystään eikä lainkaan Jumalan sanaa. Itse asiassa he lienevätkö sitten lainkaan edes Kristuksen lähettämiä kun noin holimattomasti ovat tehtäväänsä hoitaneet?
Niinpä paholainen, eksyttäjä eksyttää ja syöttää sinulle syntiin langenneelle houkuttelevan, makean ajatuksen että itse asiassa; sinähän ITSE tiedät asian paremmin kuin Kristuksen valitsemat ja kutsumat apostolit jotka Hän varusti sanallaan ja Pyhällä Hengellään ja lähetti matkaan saarnaamaan Jumalan sanaa kadotetulle hukkuvalle ihmiskunnalle.
Kuulemme nyt siis vakavan varoituksen jonka Kristus sanoi heille, heitä lähettäessään:
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt." (Joh. 13:20)
Sanan hylkääjät saavat tuomion.Olen ollut sitä mieltä, että Raamattu kuvaa aikaa ja elämää, jota emme ole koskaan nähneet.
Raamattu ei kuulu suomalaisten elämään.Voit vapaasti kutsua tuota ihan miksi haluat.
Asia on tasa-arvo kysymys ja se on myös opillinen kysymys . Kun kirkko kerran vihkii viidesti eroneen aina vaan pyhään avioliittoon , lienee sanomattakin selvää, ettei kirkon avioliitto käsitys ole Raamatullinen. Se ei muutu siksi vaikka sitä kuinka seliteltäisiin.
- Anonyymi
Kaikki tämä on niin kirkasta ja selvää. Täysin vailla tulkinnan varaa! Kysymys on vain siitä, taivummeko me tämän yksinkertaisen ja ymmärrettävissä olevan sanan kuuliaisuuteen!
KAIKKI muu on syntiä! Kaikki selittely tai puolustelu on syntiä joka tuottaa päällemme vain Jumalan vihan ja ankaran tuomion, joka odottaa ovella täyttymistään. - Anonyymi
Uhriutujat yhriutukoot, mutta se ei heitä auta eikä pelasta. Vastaan väittäjät väittäkööt vastaan mutta se ei heitä auta eikä pelasta! Pilkkaajat tulkoot ja pilkatkoon, mutta se ei heitä euta eikä pelasta.
Mitä kirjoitettu on se tulee kerran viimeistä piirtoa myöten täyttymään silmiemme edessä.'mitä on kirjoitettu'?
Paljon on kirjoitettu, Harry Potteria suosittelen noin omituisiin uskoville.
Terry Pratchett antaa mahtiannoksen kirjoituksiin uskoville.Että silmiemme edessä pakoon luoliin menevät kuninkaat ja orjat?
Ja viimeinen sota käydään miekoin ja hevosin?
Raamattu on hupikirja.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Että silmiemme edessä pakoon luoliin menevät kuninkaat ja orjat?
Ja viimeinen sota käydään miekoin ja hevosin?
Raamattu on hupikirja.Kuule torre ei sinun ole ihan jok a päivä ainakaan pakko kertoa koko mailmalle kuinka pöljästi ymmärrät Raamattua, ymmärrätkö, pidä taukoja välillä että kans a jo melkein unohtaa, sitten voit taas sutjautta a pari hölmöyttä, ne menee kuin huono liha burgerissa ihan huomaamatta!
vähän kuin vanhassa teekkarikalenterissa mainos jostain tampereen ruokapaikasta, että kiireessä kelpaa huonompikin ruoka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule torre ei sinun ole ihan jok a päivä ainakaan pakko kertoa koko mailmalle kuinka pöljästi ymmärrät Raamattua, ymmärrätkö, pidä taukoja välillä että kans a jo melkein unohtaa, sitten voit taas sutjautta a pari hölmöyttä, ne menee kuin huono liha burgerissa ihan huomaamatta!
vähän kuin vanhassa teekkarikalenterissa mainos jostain tampereen ruokapaikasta, että kiireessä kelpaa huonompikin ruoka!Mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa. Raamatun sana on yksiselitteinen, avioliitto on sakramentti miehen ja naisen välillä, ei saastaisten himojen ja haureuden homosuhde.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule torre ei sinun ole ihan jok a päivä ainakaan pakko kertoa koko mailmalle kuinka pöljästi ymmärrät Raamattua, ymmärrätkö, pidä taukoja välillä että kans a jo melkein unohtaa, sitten voit taas sutjautta a pari hölmöyttä, ne menee kuin huono liha burgerissa ihan huomaamatta!
vähän kuin vanhassa teekkarikalenterissa mainos jostain tampereen ruokapaikasta, että kiireessä kelpaa huonompikin ruoka!En voi mitään sille, että Raamatussa on Ilmestyskirja.
Siinä sanotaan, että tulee peljättävä aika, jolloin kuninkaat ja orjat pakenevat piiloon vuoren luoliin.
Miten tuo pitäisi mielestäsi ymmärtää. Minä vain luen mitä on kirjoitettu.Anonyymi kirjoitti:
Mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa. Raamatun sana on yksiselitteinen, avioliitto on sakramentti miehen ja naisen välillä, ei saastaisten himojen ja haureuden homosuhde.
Tuo kohta on väärässä paikassa.
Aatamilla ei ollut isää ja äitiä, joista olisi luopunut.- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Tuo kohta on väärässä paikassa.
Aatamilla ei ollut isää ja äitiä, joista olisi luopunut.Ei Jeesus puhunutkaan heille.
- Anonyymi
Kirkko on käynyt mauttomaksi ja se joutaa maahan tallattavaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24910453Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4022836- 851620
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891616- 771453
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81359Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981250- 361176