Myös suomessa ravintolat, baarit ja pubit aikasemmin kiinni?

Anonyymi

Englannissa ravintolat, baarit ja pubit joutuvat sulkemaan ovensa klo 22.00.

Tuleeko englannin malli tännekkin?

8

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi pitänyt baarit ja bilepaikat olla kiinni koko ajan. Just kesäksi vapautettiin koronalinkojen aukiolo ja kesän riemuista maksetaan laskua nyt.

• Anonyymi

Eihän suomalaiset malta olla juomatta,ihmekään jos porukka muuttuu entistä pöljemmäksi,ja huumeiden käyttö päälle.Hurraa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän suomalaiset malta olla juomatta,ihmekään jos porukka muuttuu entistä pöljemmäksi,ja huumeiden käyttö päälle.Hurraa!

noh, se baarien aukiolo ei mitenkään "välttämätöntä", kai ennemmin suljetaan vaikka koulut, päiväkodit, tms. kuin kaljabaareja !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noh, se baarien aukiolo ei mitenkään "välttämätöntä", kai ennemmin suljetaan vaikka koulut, päiväkodit, tms. kuin kaljabaareja !?

Jep kuten keväällä. Kirkkoon ei saanut mennä mutta yökerhoissa bailattiin rankasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep kuten keväällä. Kirkkoon ei saanut mennä mutta yökerhoissa bailattiin rankasti.

Raha kai se on se suurin ero kirkon ja yökerhojen aukioloon liittyvissä päätöksissä korona-aikana. Kirkossa kävijöillä turvavälien noudattaminen ehkä onnistuisi paremmin kuin yökerhoisssa, jos alettaisiin vertailemaan. Tuskin kirkossa kävijöistä pahemmin uutisoitaisiin näin: "Kirkossa kävijä ei noudattanut turvavälejä, sillä alkoholilla oli osuutta asiaan". Toki noitakin otsikoita voisi olla, mutta varmasti vähemmän kuin yökerhoissa.
        Toki niitä turvavälejä jätetään noudattamatta selvinpäinkin molemmissa paikoissa.

• Anonyymi

Hallitus pohtii ravintoloiden aukioloaikojen mahdollista muutosta.
      Meno ollut joissakin ravintoloissa paikoin jopa villiä näin koronaikana.

• Anonyymi

Mihin se asia korjaantuu pelkällä pohtimisella? nyt päättäjiltä vaaditaan toimintaa eli kaikki turhat toiminnot( yökerhot, ravintolat, elokuvateatterit, kaikki suuret urheilutapahtumat, yms)jotka eivät ole välttämättömia on suljettava kokonaan siihen saakka että koronatartunnat saadaan pienennettyä .
      Mutta onko suomalaisista päättäjistä tekemään näitä päätöksiä koska rahanvalta jo nykyisellään pitää poliitikkoja ja päättäjiä määräysvallassaan vaikka kaiken hintana on ihmisten terveys.
      -olemmeko ansainneet tällaiset päättäjät jotka pitävät rahaa suuremmassa arvossa kuin ihmisten terveyttä ja hyvinvointia.

• Karin piirroksessa vahtimestari kysyi yöllä ravintolaan pyrkivältä asiakkaalta: Oletteko humalassa? Siihen asiakas: Tietysti olen. Muutenhan olisin tähän aikaan kotona nukkumassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe