Tietokoneellani on tallennettuna paljon valokuvia. Vuosien ajan olen jo ihmetellyt, kun jotkut niistä on itsestään pienentynyt niin, ettei esim. kasvoja enää näe kunnolla, kun ovat sumeana. Onko kyseessä joku virus koneella?
Itsestään pienentyvät kuvat, virus?
7
139
Vastaukset
- Anonyymi
Olet itse muokannut niitä..
- Anonyymi
Voipi olla, että katselet thumbnaileja.
Optikolla käynti ajankohtainen?
En usko että tuollaista virusta on olemassa.- Anonyymi
Voi olla eräänlainen viruskin. Ehkä jokin "fiksu" ohjelma indeksoi valokuvia ja luo niistä omin lupinensa pienikokoiset "thumbnail" versiot.
Moisia riesoja saa koneeseensa digikameroiden, skannerien yms. kylkiäisenä, jos erehtyy asentamaan laitteen mukana tulevat ohjelmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla eräänlainen viruskin. Ehkä jokin "fiksu" ohjelma indeksoi valokuvia ja luo niistä omin lupinensa pienikokoiset "thumbnail" versiot.
Moisia riesoja saa koneeseensa digikameroiden, skannerien yms. kylkiäisenä, jos erehtyy asentamaan laitteen mukana tulevat ohjelmat.Tällaisia ei ole olemassa..
- Anonyymi
Tarkoitatko että kuvien resoluutio on pienentynyt vai kuvien koko näytöllä vai tiedostokoko pienentynyt?
- Anonyymi
Se voi olla kaikennielevä sumumikrobi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289