Miten saan rahaa 10v

Anonyymi

Olen 10v poika ja haluaisin tienata 300€ Pleikkariin. Millä tavalla voisin saada rahaa? Koti työt ei kiinnosta koska saan vaan 0,50€.

3

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet liian nuori ja et saa tehdä töitä. Tee vain niitä kotitöitä kiltisti niin saatat saada palkkioksi pleikkarin sitten kun vanhemmilla on sellaiseen varaa.
      Pleikkarin hinta on kumminkin tosi paljon ja esim. sitä ennen pitää saada vuokra ja muut laskut maksettua. Rahaa on vaikea saada mistään, olit minkä ikäinen tahansa, koska töitä ei niille aikuisillekaan löydy tarpeeksi.

Jos haluat auttaa laskujen suhteen niin kysy, että vanhemmat selittää mihin kaikkeen kuluu rahaa ja jos voit itse omilla toimillasi vähentää kuluja jotenkin ja olla sähkössä tai muissa ostoksissa säästäväisempi.
      Pyydä heitä näyttämään, että näet laskut ja muut niin sen käsittää paremmin.

Sillä tavoin säästät heidän kuluissaan ja sinulla on paremmat mahdollisuudet saada se pleikkari. Kotitöiden teko itsenäisesti auttaa heitä myös kuluissa ja että he jaksavat töissä tai etsiä töitä, mikä tilanne teillä onkin.
      Kysy ja keskustele vanhempiesi tai huoltajaisi kanssa, että onko tällainen sopimus teidän kesken kuinka mahdollinen.

• Anonyymi

Muista, että olet vain 10 vuotias ja täällä netissä ei kannata hirveästi kysyä asioita yksinään, koska tulee vastaan kaikkia törkeitä ihmisiä.

Tuolta löytyy tietoa ja apua sinun ikäisillesi turvallisesti ja siellä osataan neuvoa minua paremmin:

https://www.nuortennetti.fi/

• Anonyymi

mäkin oon 10v tarvitsisin 3,50e

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe