Meillä on keskellä pihaa betoninen kaivonkansi jonka alla talotekniikka. Kaivo on jätetty alunperin sen verran korkeaksi ettei sitä voi peittää ilman että koko pihatasoa nostettaisiin. Kaivo ei muuten haittaa mutta harmaa väri pistää silmään.
Miten tuon voiso maalata tai muuten pinnoittaa niin että väri kestäisi vaikka kansi maan tasossa sateelle alttiina ja myös kävellään yli?
Maassa olevan betonisen kannen pinnoitus?
4
978
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa erikoinen ratkaisu jos talotekniikka on ahdettu kaivoon. No eipähän ole tarvinnut taloon rakentaa teknistä tilaa...
- Anonyymi
MIten olisi joku terassirakennelma tai kulissikaivo tuon kannen päälle? Tai sitten kukkapöydän rakentaminen sen ympärille siten että kaivon kansi jäisi kukkapöydän sisälle mutta olisi kuitenkin yhä helposti avattavissa?
- Anonyymi
Otat piikkauskoneen käteen ja piikkaat kaivon matalammaksi, sitten hiekkaa päälle ja kori kaljaa lopetukseksi.
- Anonyymi
Talotekniikka kaivossa? Olen kyllä rakentanut porakaivon ejektoripumpuille tiloja kaivonrenkaisiin, mutta että muu talotekniikka?
Ulkona ei betonissa pinnoite yleensä kauan pysy. Se mikä toimii on tapitettu kivipinta. Maali lähtee hilseilemällä, laatat kotkkaavat, puusta tulee paksu rakennelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411