Meille uutisoidaan nykyään joka päivä koronaviruksesta ja kuinka paljon milloinkin on uusia tartuntoja ja altistuneita tms.
Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki tämä kuuluu ns. salaliittoteoriaan, jolla on tietty poliittinen tarkoitus.
Ei tarvitse kuin olla rehellinen ja seurata, mitä ympärillä tapahtuu:
- Täysin terveet ihmiset kulkevat hengityssuojain kasvoillaan
- Täysin terveet ihmiset pitävät "turvavälejä"
- Täysin terveet ihmiset käyttävät käsidesejä
- Täysin terveitä ihmisiä testataan
- Täysin terveille ihmisille testitulos on positiivinen
- Täysin terveet ihmiset luokitellaan tartunnan saaneiksi
- Täysin terveet ihmiset luokitellaan altistuneiksi
- Täysin terveet ihmiset asetetaan karanteeniin
- Täysin terveitä ihmisiä kielletään matkustamista ulkomaille
- Täysin terveet ulkomailta tulleet ihmiset asetetaan karanteeniin
- Kukaan ei näytä tuntevan eikä tietävän ystävä- tai tuttavapiirissään ketään, joka olisi sairastunut koronaan. Missä kaikki koronasairaat piileksivät?
Syy, miksi koronapandemia väitteet kuuluvat salaliittoteoriaan
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kun nyt itsekin tulit siihen tulokseen että väitteesi koronapandemiaan liittyen ovat salaliittoteoriaan kuuluvia niin jospa jatkaisit niiden esittämistä salaliittoteoriapalstalla. Sellainen löytyy myös Suomi24:stä allaolevan linkin avulla:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/salaliittoteoria
Täällä tiedekategorian puolella olisi tarkoitus keskustella asioita tieteen suunnasta katsellen. Jatkossa osannet siis kirjoittaa asiasta sinne minne viestisi kuuluvatkin eli salkkaripalstalle. - Anonyymi
Silloin viime talvena ennenkuin tämä koronahomma alkoi, näytettiin TV:ssä mainosta missä esiintyi suomalaista bussipysäkkikäyttäytymistä jne.
Tuttavakin vitsaili että nuo koronaturvavälithän on aivan kuin halailua suomalaisesta näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906