Saitilla jauhetaan skeidaa. Nyt on totuus kaikkien saatavilla. Ottakaa hetkestä vaari. Ammattimies kertoo napakasti koko stoorin.
Totuus on joillekin armoton, Parrun faktaa
5
68
Vastaukset
Näin on vaikka voissa paistaisi!
Globaalisti monta miljoonaa TYYTYVÄISTÄ asiakasta! Käytettävyys ratkaisee! Tulevaisuuden maksuvaluutta!
ONECOIN!- Anonyymi
On se IHANAA, kun voi nyt - kuten luvattiin - ostella kaikkea mukavaa. Esim. tänään olen ostanut:
- Maitoa
- Lääkkeitä
- Huonekaluja
- Lääkkeitä
Ja coinit konvertoituu - kuten maajohtaja LUPASI - suoraan muihin valuuttoihin, joten nykyään on mukavaa maksella ostoksia vaikka juuri täällä ABC:llä :)
(karseita valheita syöttivät nämä iloiset veijarit suomen kansalle - hävetkää!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se IHANAA, kun voi nyt - kuten luvattiin - ostella kaikkea mukavaa. Esim. tänään olen ostanut:
- Maitoa
- Lääkkeitä
- Huonekaluja
- Lääkkeitä
Ja coinit konvertoituu - kuten maajohtaja LUPASI - suoraan muihin valuuttoihin, joten nykyään on mukavaa maksella ostoksia vaikka juuri täällä ABC:llä :)
(karseita valheita syöttivät nämä iloiset veijarit suomen kansalle - hävetkää!)Liityn tyytyväiseen Oneporukkaan,,,, Ostin tänään tuppeensahattua lautaa kotiin tuotuna ja sain Pippuripihvin kaupan päälle Mehmetin ravintolasta.
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa....kiitos tri Ruja
- Anonyymi
Oleelliisinta olisi tietää, ottiko Vuorinen jo opikseen, vai vieläkö hyppii ja pomppii PONZISTA toiseen? Onko Vuorinen edelleen jossakin uudessa koijauksessa ja paasaa suu vaahdossa ja pää märkänä tunkittaessaan...
- Anonyymi
Ammattiapua tarvittaisiin. Kuka kestää vuodesta toiseen valheiden verkossa sätkimistä?
Ei kukaan.
Ei edes valheiden ja satujen maailmassa karaistunut maajohtaja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266