Onko sinuakin huijattu?
https://www.tivi.fi/uutiset/yle-onecoinilla-huijattu-suomalaisilta-yli-40-miljoonaa-euroa/ca3b88d5-6d71-44bb-a7d2-6e71a90701c9
Hyväuskoisia huijattu 40 miljoona eurolla. Katso
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos se Nu skin myös pyramidihuijausta. Oli telkkarissa ohjelma siitä pari viikkoa sitten
Ei varmana ole pyramiiti. EIkä varmana ole huijaus. MAAJOHTAJA sanoi
- Anonyymi
Aha.
No ei se sitten ole, jos kerran niin sanotaan!
Buahahaa!
- Anonyymi
Tarkennus otsikkoon. Noin 20000 suomalaista on hankkinut kyrptovaluuttaan koulutusta sillä Dollari ja sen ohella nykyiset (seteli) valuutat poistuvat - oikeammin sortuvat omaan mahdottomuuteensa..... Koska niiltä puuttuu KYC.
Rahanpesu,,,Panamapankit,,, ym huijareiden ja rikollisten elättäjät poistuvat nöyrästi OneCoinin ytimen... KYC:n tieltä.
Onko lisättävää?
terv. Asiantuntija- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Asiantuntia on ehdottomasti oikeassa! KÄYTETTÄVYYS ratkaisee!
Onecoin on kaikkein kätevin valuutta, yritäppä varastaa sitä, et onnistu ! Turvallinen
Voitko hävittää Onecoinit, ei onnistu, kun niitä ei ole niin et voi hävittää
Voiko ulosvetäjä viedä tililtäsi Onecoinnit, ei voi, ketkujen paras valuutta
Voitko jakaa Onecoin tilinumeroasi kaikkiin kilpailuihin, somessa ym. voit turvallisesti, rahat tulee tilille 100 % varmuudella, ja ei kukaan, myös sinä voi nostaa niitä.
Tässä vähän tietoa kuinka ylivoimainen Onecoin on ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onecoin on kaikkein kätevin valuutta, yritäppä varastaa sitä, et onnistu ! Turvallinen
Voitko hävittää Onecoinit, ei onnistu, kun niitä ei ole niin et voi hävittää
Voiko ulosvetäjä viedä tililtäsi Onecoinnit, ei voi, ketkujen paras valuutta
Voitko jakaa Onecoin tilinumeroasi kaikkiin kilpailuihin, somessa ym. voit turvallisesti, rahat tulee tilille 100 % varmuudella, ja ei kukaan, myös sinä voi nostaa niitä.
Tässä vähän tietoa kuinka ylivoimainen Onecoin on !Tri Rujo oli (nyt taivaissa?) suurin nero Leonardon jälkeen vaikka ei maalannut Monaliisaa.....
- Anonyymi
Ei näy enää missään tyytyväisiä asiakkaita
Ei ole enää tupailtoja
henkilökuntta on hävinny
jari-tommi uskoo vielä projektiin
aapo laakso haikailee että kun me vaan tiedettäisiin mitä pitää tehdä
mutta onneksi käytettävyys ratkaisee - Anonyymi
Rujan viimeinen haistattelu uutissta kun louhintakoneen hoitaja ihmettelee koneen katoamista, huom. klikkaa FLASH napukkaa ruudulla:
http://www.bombay-tv.net/movie-en-9079ae607c130b5fb4a5e8f746f5dfd7.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235