Muuttaessa omakotitalosta vuokra-asuntoon oli ollut hiemman koettavaa löytää kissani kanssa tilaa joka olisi ihmiselle mukavaa, kuin kissalle sallittu. Kuitenkin harmittavaksi tulee, että suuri ja aktiivinen maine coon kissani ei ole yhtään tottunut asumaan yksiössä :(
Ahdasta ja ikävää. (nyt ei ole yhtään mahdollisuutta vuokraa yhtä isoa tilaa, kuin oli omakotitalossamme)
Siksi olen päättänyt löytää kissalleni uutta laajempaa kotia, missä se tulisi viihtymään. Mutta en minä itse ilman karvaista ystävää :(
Kissan sijaan suunnittelen ottaa jotain pikkueläintä, jonka kanssa tulevaisuudessa olisi helpommin vaellella asunnosta toiseen.
Harkitsen, että hamstereita ja marssuja hyväksyttäviä ilmoituksia on olemassa huomattavasti enemmän, mutta itse en ole kiinnostunut jyrsijöistä yhtään vaan petoeläimistä kuten freteistä :)
Luokitellaanko yleensä ne näihin häkkieläinjoukkoon? Miten vuokranantajat suhtautuvat?
Lemmikki vuokra-asuntoon
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086