Moro olen 30v jäbä ja haluisin menettää mun peppu neitsyyden haluisin että joku nuori poika veis sen sielä ei ole ollut ku mun sormet josksus paikka hoituu pistä viestiä jos kiinostaa alex010180@outlook.com
Haluisin menettää peppu neitsyyden
9
350
Vastaukset
Moi, kuulostaa hyvältä. Mielelläni veisin neitsyytesi. Itsekin vasta pari kertaa saaneena
- Anonyymi
No pistä spostia niin sovitaan jotain alex010180@outlook.com
- Anonyymi
Saiskohan iha oikee nuori poitsu viiä ni voisit sääki mun. Tv: 16v pojka😜
- Anonyymi
Saat pistä spostia niin sovitaan jotain alex010180@outlook.com
- Anonyymi
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
Menkääs tissiposket kotianne leikkimään
- Anonyymi
Kerran kun saat maistaa kovaa meisselii, niin jäät koukkuun siihen. Eilen sain meisselii 4 tuntia anaaliin. Tänään on raukee olo.
- Anonyymi
Oliko meisselissä caccaa
- Anonyymi
Oi kuinka himottavaa.
Itselläkin tekis mieli koittaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047