Valot pyöriin ja heijastimet jalankulkijoille

Anonyymi

Forssalaiset huolehtikaa,että kun pimeällä liikutte polkupyörissänne on valot ja niille kullan uruille pyöriin kanssa valot pimeällä päälle.Tuo ja tosi tärkeä jalankulkijalla pimeällä oltava heijastin tai mieluiten huomioliivi.Ainakin täällä Turuntiellä kova autoliikenne ja vauhti kova mitä lie nopeusrajoitus ,mut Turuntiellä paahdetaan kun viimeistä päivää.

12

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoittaa kullan uruile.

• Anonyymi

Sehän oli kullan uruille. Käsittäisin niin että pikkuiset lapset huutaa kuin urkuharmooni. Itse asia on oikea. Valoja ja heijastimia, varsinkin nyt kun musta maa imee kaiken valon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli kullan uruille. Käsittäisin niin että pikkuiset lapset huutaa kuin urkuharmooni. Itse asia on oikea. Valoja ja heijastimia, varsinkin nyt kun musta maa imee kaiken valon.

No ne valot polkupyörässä ja heijastimet jalankulkijoilla,siksi että sinä erottuisit paremmin siitä mustasta asfaltista sieltä auton tuulilasin takaa myös muita kuin minä voin tai kypärän visiitin takaa katsottuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne valot polkupyörässä ja heijastimet jalankulkijoilla,siksi että sinä erottuisit paremmin siitä mustasta asfaltista sieltä auton tuulilasin takaa myös muita kuin minä voin tai kypärän visiitin takaa katsottuna.

Ne valot ja heijastimet pimeällä tärkeitä,että erotut siitä mustasta asfaltista

• Anonyymi

Luonto hoitaa tyhmemmät pois kuten myös pilkunviilaajat.

• Anonyymi

Kukkapäässä on hyvä katuvalaistus. :I

• Anonyymi

Mitä? Osaako joku ajaa Kukkapäässä pyörällä?
        Luulisi, että katuvalohenkilän kyvyt ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Osaako joku ajaa Kukkapäässä pyörällä?
        Luulisi, että katuvalohenkilän kyvyt ei riitä.

Enimmäkseen ajellaan kolmipyöräisellä. Sillä on helpompi lähteä Matkun baarista valomerkin jälkeen kotiinkin, pienessä huppelissa. :/ Onneksi on hyvä valaistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enimmäkseen ajellaan kolmipyöräisellä. Sillä on helpompi lähteä Matkun baarista valomerkin jälkeen kotiinkin, pienessä huppelissa. :/ Onneksi on hyvä valaistus.

taas yksinäisen uikutusta, mullakin on kukkapäässä useita kavereita, vähän liikaakin joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin ihmeteltävää, Matkun Baaria ei ole ollut pariin kymmeneen vuoteen.
        Tulee mieleen elokuva Syvä Joki tästä kommentoijasta.

• Anonyymi

Miksi forsssalaisilla on mustat ja tummat vaatteet, kysyn vaan. ymmärrän kyllä, mustaa vaatetta ei tarvi koskaan pestä, kun lika ei näy. Indonesiasakin vaikka on köyhää, on varaa vaatettaa värikkäämmin ja pestä vaatteita.

• Anonyymi

Tumma / musta hoikentaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1557
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      11
      1435
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1140
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      90
      1086
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      36
      882
    Aihe