Influenssarokotus ja väsymys?

Anonyymi

Otin perjantaina influenssarokotteen ja nyt 3 päivää olen iltaisin ollut jotenkin enemmän väsyneempi, on nukuttanut enemmän. Voiko tuo johtua rokotteesta? Vaikka olen nukkunutkin joka yö 10-11 tuntia.

Eilen otin myös L-kysteiini tabletin ja sen jälkeen nukutti. Voisikohan se vaikuttaa?

Mutta olen kokenut oudoksi tuon väsymyksen ja unetuksen.

6

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan mahdollista että rokotus voi aiheuttaa tuon väsymyksen.
      Jotkut ihmiset saattavat tulla rokotuksen jälkeen vähän huonovointisiksi mutta eiköhän aika paranna asian.

• Anonyymi

Ettei ollut vanhoja sikainfluessarokotteita? Muuten haitko yksityiseltä, julkinenhan ei vielä "jaa"?

• Anonyymi

Rokotebussista. Se kiertää ympäriinsä. Koin sen helpoksi. Tämä oli ensimmäinen kerta. Kun en tiedä, miten terveyskeskuksessa toimitaan, pitääkö rokote hankkia ensin apteekista ym.?

Näillä tosin oli Fluarix käytössä eikä paljon mainittu Vaxigrip tetra. Nyt jo ehkä reippaampi olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotebussista. Se kiertää ympäriinsä. Koin sen helpoksi. Tämä oli ensimmäinen kerta. Kun en tiedä, miten terveyskeskuksessa toimitaan, pitääkö rokote hankkia ensin apteekista ym.?

Näillä tosin oli Fluarix käytössä eikä paljon mainittu Vaxigrip tetra. Nyt jo ehkä reippaampi olo.

Yleiset influenssarokotukset ovat helppoja ja ennen kaikkea ilmaisia. Kukin kunta ilmoittaa yleisillä sanomalehti-ilmoituksilla rokotuksista kun ne aloitetaan. Omassa kunnassani aiemmin rokotukset annettiin omalla terveysasemalla, jonne mentiin ilmoitettuna päivänä jonottamaan. Nyt on muutamana vuotena rokotuspaikat keskitetty muutamaan helposti tavoitettavaan joukkorokotuspaikkaan, jossa rokotus tapahtuu jopa nopeammin kuin terveysasemilla. Nyt korona-aikana rokotuksiin tulee ilmeisesti muutoksia, eikä tuollaisia joukkorokotuspaikkoja voida käyttää. Ehkäpä siirrytään taas terveyskeskuksiin ja jopa ajanvaraukseen (netissä tai puhelimella) kuten labrakokeiden ottaminenkin.

• Anonyymi

Eipä ne vanhoja rokotteita pistele, etenkään mitään sikaflunssajuttuja.
      Naurettavaa pelottelua.

Julkisella on alkanut jo influenssarokotukset. Riippuu kai jonkin verran paikkakunnastakin missä aikataulussa.

• Anonyymi

Influenssa on sen verran kova tauti, että on rokotekin melkoinen pommi. Se tosiaan voi aiheuttaa kuumeenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe