Läyhäätkö sinäkin?

Jos kiellät, niin valehtelet :)

Läyhääminen eli kakinjauhaminen, seläntakana paskanpuhuminen ym.
Läyhäämistä paheksutaan, vaikka sitä tapahtuu joka päivä vaikkapa työpaikoilla ja tämmösillä keskustelupalstoillakin. Miehet kuin naisetkin sitä harrastaa, vaikkakin naiset pahiten. Naisten seläntakana puhuminen on pahantahtoisempaa kuin miehillä.
On se huvittavaa naisvaltaisessa työpaikassa, kun yksi on päivän pois, niin on taattu puheenaihe. Itse olen oppinut varomaan tällaisessa tilanteessa kovin höpisemästä, koska ei voi tietää kuka tulee jonkun toimesta syntipukiksi :)

Mietin vain, että miksi ihmiset sitten innostuu siitä selän takana puhumisesta? Nostetaanko sillä omaa asemaa, vai onko se kipinä, jolla saa tylsään työpäivään säpinää...

Oletko sinä kaveri/,työporukan läyhääjä vai kohde siihen?

Tämmönen aihe nyt, kun tuota koronaa täällä jo riittääkin :{

139

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ite en läyhää vaan sanon suoraan päin näköä, jos on sanottavaa. Tää on kai huomattuki:D Exäki tiesi tasan tarkkaan mikä muijaa nyppi, että eka ei-läyhääjä ilmottautui just:)

Sunflower

• Sanotaanko näin, että sua vaikka nyppii joku työkaverin työnteossa tms, niin sanotko silloinkin suoraan, vaikka se saattaisi saada työilmapiirin riitaiseksi?

Suorapuheisuus on joissain asioissa hyvä, mut silloinkin knnattaa miettiä miten asiat ilmaisee. Joskus taas on parempi vaieta...(oma kokemus).

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sanotaanko näin, että sua vaikka nyppii joku työkaverin työnteossa tms, niin sanotko silloinkin suoraan, vaikka se saattaisi saada työilmapiirin riitaiseksi?

Suorapuheisuus on joissain asioissa hyvä, mut silloinkin knnattaa miettiä miten asiat ilmaisee. Joskus taas on parempi vaieta...(oma kokemus).

No itelläni toi työ on semmoinen että yksin vaan painan menemään, kai se on luojan lykky:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No itelläni toi työ on semmoinen että yksin vaan painan menemään, kai se on luojan lykky:D

Sunflower

Ehkä parempi niin.... :)))

• Pätkiikö muilla tää sivusto??
      Välillä ei aukea ollenkaan. Mitä tuolta lukenut, niin sivuston ylläpito pitää näitä ongelmia aina käyttäjän laitteen vikana :(

• Anonyymi

Itelläni tulee tota 'Bad gateway 502/504:ää' ja ku koitan lähettää viestiä tulee ilmoitus 'Jotain meni vikaan, yritä hetken päästä uudelleen'. Tympii hitosti jos on kirjoittanu pitkästi:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itelläni tulee tota 'Bad gateway 502/504:ää' ja ku koitan lähettää viestiä tulee ilmoitus 'Jotain meni vikaan, yritä hetken päästä uudelleen'. Tympii hitosti jos on kirjoittanu pitkästi:(

Sunflower

Just tuota...
        No hyvä tietää, ettei mun vehkeessä ole vikaa.

• Ei toimi mullakaan

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Samoin mulle. Elämme todella epämiellyttävää aikaa

• Anonyymi

Mitäs meinaatte tosta ku Kokkolassa ei liputeta Pridelle? Ite tykkään että on hiton nurkkakuntalaista meininkiä:(

Sunflower

• Sun mielestäkö pitäis liputtaa?

Mun mielestä ei tarvi liputtaa. Ei ole sellanen asia, että olis tarpeellista. Noita liputuspäiviä riittää ilmankin. Siellä on monta semmosta joutavaa...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sun mielestäkö pitäis liputtaa?

Mun mielestä ei tarvi liputtaa. Ei ole sellanen asia, että olis tarpeellista. Noita liputuspäiviä riittää ilmankin. Siellä on monta semmosta joutavaa...

Laitetaanpa arvaten että jos SF ja Kittie (molemmat) kannattavat liputusta, Merenneitonikki vastustaa tahollaan. On ihmisiä jotka ovat kuin tuli ja vesi tai toisiaan hylkivät magneetit.

• Anonyymi kirjoitti:

Laitetaanpa arvaten että jos SF ja Kittie (molemmat) kannattavat liputusta, Merenneitonikki vastustaa tahollaan. On ihmisiä jotka ovat kuin tuli ja vesi tai toisiaan hylkivät magneetit.

Kyllä kannatan liputusta, mutta sinä et varmaankaan uskalla sanoa mielipidettäsi, koska silloin minä tulen ja puren pääsi poikki!

• Minun mielestä olisi hyvä liputtaa.

• Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

Kyllä kannatan liputusta, mutta sinä et varmaankaan uskalla sanoa mielipidettäsi, koska silloin minä tulen ja puren pääsi poikki!

Huh, tämäpä käy jännäksi:D Ei liputukselle, vedän parkkiintuneet kalsongit salkoon jos myöntyvät mokomaan!

• Kittiechi kirjoitti:

Minun mielestä olisi hyvä liputtaa.

Ai miks?
        Eihän heteroillekkaan liputeta...

Mä arvostan Suomenlippua niin paljon, ettei sitä ihan kaikesta tarvi salkoon nostaa.
        Isän/äitienpäivät, itsenäisyyspäivä, sotaveteraanit ym, niin ne ovat ainoita tärkeitä.

• Anonyymi kirjoitti:

No mä uskon, että Ariel taas kannattaa...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Merenneitonikki on kertonut useaan otteeseen että on ortodoksi, eikös heillä ole astetta tiukempi suhtautuminen tämän tyyppiseen älämölöön?

• tinttu-liina kirjoitti:

Ai miks?
        Eihän heteroillekkaan liputeta...

Mä arvostan Suomenlippua niin paljon, ettei sitä ihan kaikesta tarvi salkoon nostaa.
        Isän/äitienpäivät, itsenäisyyspäivä, sotaveteraanit ym, niin ne ovat ainoita tärkeitä.

No, mielestäni vielä saavat huonoa kohtelua, arvostelua? En osaa oikein selittää, mutta, ovat liputuspäivän ansainneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Huh, tämäpä käy jännäksi:D Ei liputukselle, vedän parkkiintuneet kalsongit salkoon jos myöntyvät mokomaan!

Ehkä annan tämän kerran sinun pitää mielipiteesi.. Mutta tarkkailen sanomisiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Merenneitonikki on kertonut useaan otteeseen että on ortodoksi, eikös heillä ole astetta tiukempi suhtautuminen tämän tyyppiseen älämölöön?

Jaa, enpä tiedä tuollasta..

Täytyy ny tähän vielä sanoa, että mä en hyljeksi heitä, koska ihmiset saa olla sellaisia kuin ovat. En usko, että homous mikään valinta on.

• Kittiechi kirjoitti:

No, mielestäni vielä saavat huonoa kohtelua, arvostelua? En osaa oikein selittää, mutta, ovat liputuspäivän ansainneet.

No onhan sitä ihmisiä, jotka eivät tuota hyväksy, mutta ei se muutu liputtamisella, vaan valistuksella.

Olen edelleenkin sitä mieltä, ettei siniristilippua tuon asian takia tarvi nostaa.
        Sen on ansainneet vain nuo tietyt tärkeät päivät.
        Ykkönen on tuo sotaveteraanipäivä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun. Tietääkös kukaan ko. neitosen syntymäpäivää edes muutaman päivän tarkkuudella, vinkatkaapas läyhääjät jos on tietoa?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun. Tietääkös kukaan ko. neitosen syntymäpäivää edes muutaman päivän tarkkuudella, vinkatkaapas läyhääjät jos on tietoa?;)

Ei tiietä muuta, kuin että on varmasti synttärit tänäkin vuonna.... ;)

• Kittiechi kirjoitti:

Minun mielestä olisi hyvä liputtaa.

Asia on monimutkainen. Toisaalta liputuksella halutaan tasa-arvoa mutta saadaanko tasa-arvoa Suomen lipulla?

Liputuksella halutaan nostaa asian tärkeäksi, mutta käykö liputuksen takia juuri niin että vastustus lisääntyy?

Oisko ehkä jokin toinen keino sittenkin parempi kuin Suomen lippu?

Ei yks liputus päivä muuta ihmisten asenteita.

Ikävä kyllä kokkola ei ole valmis tuohon asiaan.

Ehkä olisi priden parempi olla liputtamatta ja antaa ihmisille aikaa tottua asiaan.

Ei mikään asia ole muuttunu lyhyessä ajassa.

Liputuksella on sekin huono puoli ku on muitaki asioita joiden puolesta voisi liputtaa, mutta silloin liputus päivä menettää merkityksensä, ku nykyäänkin liputetaan ihan liian usein eikä ihmiset tiedä miksi liputetaan.

Ei yks lippu muuta ihmisten asenteita.

Oli miten oli ni toisaalta kannatan mutta toisaalta en kannata liputusta koska ei ihmiset kuitenkaan muistaisi miksi liputetaan.

Muutos tapahtuu hiljalleen. Ei nopeasti.

• Kittiechi kirjoitti:

Ei suomen lippu salkossa muuta ihmisten asenteita. Se on lippu se ei ole mikään ihme joka saa ihmiset hyväksymään.

Ei yks kulkue muuta ihmisten asenteita.

Se tapahtuu ajan kuluessa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä ja vaikka tietäisin niin en täällä kertoisi. Ei se tänne kuulu

• Joskus kyllä läyhään, kun olen vihaasi... Aina ei vaan pysty puremaan kieltä.. Mutta välillä myös mökötyttää... Mutta olen myös rauhallinen ja hiljainen.

Työssä kun olin, ei tarvinnut läyhätä, oli mukavia työkavereita, tultiin hyvin toimeen. Lapsia kun työksi hoidin, kyllä silloin piti lapsia puhutella napakasti, mutta se on eri asia.

• Nii.. ihmisiä me kaikki vaan ollaan. Tuskin on ihmistä, joka ei reagois...

Mä olen sen huomannu monessaki naisvaltasessa työpaikassa, että kaikki on mukavia, mut ei se estä sitä selän takana juoruamista...

Ku sen ekan kerran huomaa, nii se on jotenki masentava huomio.

Nii.. ihmisiä me kaikki vaan ollaan. Tuskin on ihmistä, joka ei reagois...

Mä olen sen huomannu monessaki naisvaltasessa työpaikassa, että kaikki on mukavia, mut ei se estä sitä selän takana juoruamista...

No, muistan kun lähihoitajaksi opiskelin, piti mennä harjoittelemaan sairaalan.. Siellä oli ihan kamalia hoitajia.. Naama sitruunalla kun me opiskelijat tulimme sinne.. Oma hoitaja/ohjaaja esim. lähti aamulla tekemään työt, karkasi vauhdilla karkuun.. Ei kiinnostanut opettaa.. Loppueskustelussa meni opettajan kanssa juttelemaan, löi oven naamani edessä kiinni ja valitti opettajalleni.. Minä siinä käytävällä puhkesin itkuun.. Onneksi opettaja uskoi kun kerroin millainen harjoittelu jakso oli ollut. Palautetta annoin, että en tulisi sairaalan töihin kirveelläkään.. Pääsin läpi huonolla numerolla, mutta aivan sama oli, kun tiesin että menen lasten pariin töihin.

Onneksi sitten päiväkodeissa oli mukavia työkavereita, ei mitään ongelmia. 🙂

• Kittiechi kirjoitti:

No, muistan kun lähihoitajaksi opiskelin, piti mennä harjoittelemaan sairaalan.. Siellä oli ihan kamalia hoitajia.. Naama sitruunalla kun me opiskelijat tulimme sinne.. Oma hoitaja/ohjaaja esim. lähti aamulla tekemään työt, karkasi vauhdilla karkuun.. Ei kiinnostanut opettaa.. Loppueskustelussa meni opettajan kanssa juttelemaan, löi oven naamani edessä kiinni ja valitti opettajalleni.. Minä siinä käytävällä puhkesin itkuun.. Onneksi opettaja uskoi kun kerroin millainen harjoittelu jakso oli ollut. Palautetta annoin, että en tulisi sairaalan töihin kirveelläkään.. Pääsin läpi huonolla numerolla, mutta aivan sama oli, kun tiesin että menen lasten pariin töihin.

Onneksi sitten päiväkodeissa oli mukavia työkavereita, ei mitään ongelmia. 🙂

Olipa törkeä hoitaja! ://
        Oisit laukonu sille kunnon sanat!
        Harmillista tuollanen, ku se se pilas tuolla paljon :(

Olipa törkeä hoitaja! ://
        Oisit laukonu sille kunnon sanat!
        Harmillista tuollanen, ku se se pilas tuolla paljon :(

Se yritti leperellä loppukeskusteluiden jälkeen että voi korottaa numeroa, jos olisin mennyt pariksi päiväksi vielä töihin.. Iskän kanssa kotona mietittiin että en mene sinne enää ja piste! Ja en mennyt.

• Kittiechi kirjoitti:

Se yritti leperellä loppukeskusteluiden jälkeen että voi korottaa numeroa, jos olisin mennyt pariksi päiväksi vielä töihin.. Iskän kanssa kotona mietittiin että en mene sinne enää ja piste! Ja en mennyt.

Olisit piruuttas menny. Kiristäny numeron nostoa lisää sillä, että jos ei nosta, nii teet kunnon metelin sen käytöksestä.

Olisit piruuttas menny. Kiristäny numeron nostoa lisää sillä, että jos ei nosta, nii teet kunnon metelin sen käytöksestä.

No en halunnut enää sinne mennä. Pääasia että pääsin läpi.

• Kittiechi kirjoitti:

No en halunnut enää sinne mennä. Pääasia että pääsin läpi.

No sä teit sen päätöksen, mikä oli sulle paras.

Harmillista vaan, että tuollanen epäfiksu käytös aiheuttaa paljon vahinkoa.

No sä teit sen päätöksen, mikä oli sulle paras.

Harmillista vaan, että tuollanen epäfiksu käytös aiheuttaa paljon vahinkoa.

Juu, niin tein. En ymmärrä miksi pitää olla harjoittelupaikat noin kurjia.. Kuinka moni opiskelija sai myös jatkossa ikäviä kokemuksia? Minä en edes ollut ainoa, meillä oli koulussa oikein juttutuokio opiskelijoiden ja opettajien kanssa, että saatiin purkaa mieltä ja itkeä..

• Kittiechi kirjoitti:

Juu, niin tein. En ymmärrä miksi pitää olla harjoittelupaikat noin kurjia.. Kuinka moni opiskelija sai myös jatkossa ikäviä kokemuksia? Minä en edes ollut ainoa, meillä oli koulussa oikein juttutuokio opiskelijoiden ja opettajien kanssa, että saatiin purkaa mieltä ja itkeä..

Eikö ne ollenkaa aatellu, että monet nuoret on tosi herkkiä tuossa iässä ja voi saada ikuiset traumat :(

Toivottavasti koulu antoi sinne negatiivista palautetta, ettei kenenkään tarvi enää koskaan kokea tuollasta käytöstä!

Jouduin ny toisen kerran kirjoittamaan, ku eka ei lähteny. Mikä kumma siinä on, että tää sivusto on näin huonossa hapessa! :/

Eikö ne ollenkaa aatellu, että monet nuoret on tosi herkkiä tuossa iässä ja voi saada ikuiset traumat :(

Toivottavasti koulu antoi sinne negatiivista palautetta, ettei kenenkään tarvi enää koskaan kokea tuollasta käytöstä!

Jouduin ny toisen kerran kirjoittamaan, ku eka ei lähteny. Mikä kumma siinä on, että tää sivusto on näin huonossa hapessa! :/

No en tiedä.. Siellä sairaalassa käy usein harjoittelijoita, niin en ymmärrä miksi ei tuota ikävää tilannetta olla jotenkin ratkottu.. Itse en olisi edes halunnut mennä sairaalaan harjoitteluun, kun tiesin että haluan lasten pariin töihin. Mutta, tuo harjoittelu oli pakollinen.. 😕

Joo, kyllä tämä sivu välillä tökkii..

Nii.. ihmisiä me kaikki vaan ollaan. Tuskin on ihmistä, joka ei reagois...

Kaikki asiat eivät aina liity

Ihmisen jonka lähellä juuri silloin on.

Ihmisillä on asioita joista joko ei halua tai pysty puhumaan tai saa puhua.

Hankalaa silloin olla luonteva ku ei voi kertoa mikä mättää...

• Kittiechi kirjoitti:

No en tiedä.. Siellä sairaalassa käy usein harjoittelijoita, niin en ymmärrä miksi ei tuota ikävää tilannetta olla jotenkin ratkottu.. Itse en olisi edes halunnut mennä sairaalaan harjoitteluun, kun tiesin että haluan lasten pariin töihin. Mutta, tuo harjoittelu oli pakollinen.. 😕

Joo, kyllä tämä sivu välillä tökkii..

Joskus on parempi olla liittymättä keskutteluun koska ei voi tai saa kertoa asiasta mitään. On silloin pakko olla hiljaa.. Kaikkia ei voi töissä kertoa - ei vaikka haluaisi. Ei se ettei kerro liity siihen ihmiseen joka on lähellä. Joskus on parempi ettei toinen tiedä toisen ihmisen murheista.

Miksi pitäis kaataa toisen päälle murheet joille se ei voi mitään.

Joskus on parempi ettei kerro, koska miksi haluaisi että toiselle tulisi paha mieli asiasta joka ei toiseen liity.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Joskus on parempi olla liittymättä keskutteluun koska ei voi tai saa kertoa asiasta mitään. On silloin pakko olla hiljaa.. Kaikkia ei voi töissä kertoa - ei vaikka haluaisi. Ei se ettei kerro liity siihen ihmiseen joka on lähellä. Joskus on parempi ettei toinen tiedä toisen ihmisen murheista.

Miksi pitäis kaataa toisen päälle murheet joille se ei voi mitään.

Joskus on parempi ettei kerro, koska miksi haluaisi että toiselle tulisi paha mieli asiasta joka ei toiseen liity.

Olet kyllä oikeassa. 👍

• Anonyymi

Hyväksyykö arvon keskustelijat salasuhteet? Pidetään salarakasta vaimon/miehen rinnalla? Monasti väittelyä aiheuttava aihe.

• En hyväksy. Itsellä hyvä ja rehellinen parisuhde, ei tulisi mieleenkään ruveta salasuhteeseen..

• No, tuollaset johtuu niin monista syistä. Jos avio/avoliitossa on isoja ongelmia, niin eikö sitä sitten kannata erota...
        Jos joku pahasti pielessä ja molemmat varmasti onnettomia, niin miksi jatkaa ja sortua sitten hyppyihin...

Vaikea sanoa, kun kaikissa jutuissa omat syynsä.
        Eihän se ole sille petetylle mikään reilu juttu, jos toinen loikkii sängystä toiseen.

Sitä eroa kannattaa tosissaan miettiä, jos ei voi olla siinä yhteiselämässä uskollinen. Pääsee molemmat elämään omaa elämäänsä uudelta pohjalta.
        Pitää erota ainaski viimeistään siinä vaiheessa, ku uudesta tulee vakiokumppani.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No, tuollaset johtuu niin monista syistä. Jos avio/avoliitossa on isoja ongelmia, niin eikö sitä sitten kannata erota...
        Jos joku pahasti pielessä ja molemmat varmasti onnettomia, niin miksi jatkaa ja sortua sitten hyppyihin...

Vaikea sanoa, kun kaikissa jutuissa omat syynsä.
        Eihän se ole sille petetylle mikään reilu juttu, jos toinen loikkii sängystä toiseen.

Sitä eroa kannattaa tosissaan miettiä, jos ei voi olla siinä yhteiselämässä uskollinen. Pääsee molemmat elämään omaa elämäänsä uudelta pohjalta.
        Pitää erota ainaski viimeistään siinä vaiheessa, ku uudesta tulee vakiokumppani.

Tuntuu vain, että ukko pettää. Ylitöissä alati mutta palkassa ei näy. Omituisia työreissuja, jemmaa puhelintaan jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu vain, että ukko pettää. Ylitöissä alati mutta palkassa ei näy. Omituisia työreissuja, jemmaa puhelintaan jne.

Noita pidetään klassisina pettämisen merkkeinä...
        Yks on myös, että alkaa pitämään erityistä huolta ulkonäöstään ja vaatteistaan.

Oletko ajatellut kysyä suoraan?

Laitan sen lisäyksen, että voihan kaikelle olla ihan looginen syy, joten älä heitä pyyhettä kehään ihan heti.

Joo, kyllä kannattaa puhumalla selvittää tilanne.

• Mulla on omat syyni miksen palstalla käy. Eikä ne liity palstalle mitenkään.

Ne on asioita joista en halua puhua. Asioita jotka vaan sattuu olemaan.

Eikä niistä edes kannata somessa puhua.

Tai oikeastaan missään puhua.

On parempi olla hiljaa asiasta. Se on kaikkien kannalta ainoa oikea päätös. Oikeastaan ainut mitä voin tehdä olla hiljaa asiasta. On pakko olla hiljaa.

• Aina et voi kertoa mikä mättää koska se ei liity ihmiseen joka juuri silloin sattuu olemaan sinun lähelläsi. On asioita joista ei saa puhua. Saat puhua vaan sen ihmisen kanssa johon asia liittyy.

• On asioita joita ei saa puhua muille kuin hänelle jota se koskee. Otetaan esimerkiksi tapaus että joku läheinen on kertonu jotain ikävää asiaa luottamuksellisesti niin sitä asiaa ei saa kertoa muille koska läheinen luottaa että et kerro eteenpäin.

Jos kerrot niin eikö se ole väärin häntä kohtaan joka on luottanut?

On sen toisen ihmisen asia kertoa jos haluaa. Joskus asiat voi olla sellaisia että on parempi antaa läheiselle aikaa miettiä haluaako kertoa vai ei.

• Ei tietenkään kenenkään luottamuksellisia asioita saa juoruta tai kertoa muille. Tässä olen ihan ehdoton.

• Anonyymi

Nyt turvat kiinni tästä aiheesta. Mitä on läyhääminen. Ei se ole ainakaan suomenkielen virallinen termi. Missä päin maapalloa "läyhätään"...
      Ei ainakaan Keski-Pohjanmaalla eikä naapurimaakunnissa. Merkillisen typerä ja mitään sanomaton ilmaus. Olisi edes selkeää murretta, "läyhätä". En ole ikinä kuullut, vaikka olen reissannut Suomea ristiin rastiin pelkästään työni vuoksi. Kukaan opiskelijakaverini ei koskaan "läyhännyt", vaikka muutama laittoi kenkät jalkaansa, ja olivat käyneet Helsinkissä, ja muutama muu lausui D:n ärränä, hah hah haaa!!!...

• Pidä itse turpasi kiinni, äijänkäppyrä!

• Kattos käppänää, ku tuli läyhäämään mun aloitukseen :)))

• Kittiechi

Katso vaan itseäsi peiliin, sinä olet ollut täällä vuosikausia jankkaamassa samoja aiheita, mistä kukaan ei ole kiinnostunut. Itse vattuilet muille, valehtelet heistä vaikka mitä. Tänne ketjuun ei tarvita sinua, onko ymmärretty?

• Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

Katso vaan itseäsi peiliin, sinä olet ollut täällä vuosikausia jankkaamassa samoja aiheita, mistä kukaan ei ole kiinnostunut. Itse vattuilet muille, valehtelet heistä vaikka mitä. Tänne ketjuun ei tarvita sinua, onko ymmärretty?

Res Sukka on läyhäämisen Suomen mestari:D

• Elä marise, tykkäät kumminkin...

• Anonyymi kirjoitti:

Res Sukka on läyhäämisen Suomen mestari:D

No sen palkinnon se on kyllä ansainnut! 😁

• Anonyymi

Tänne kaivattaisiin kielipoliisi pilkuttamaan & korjaamaan Res Sukan (tästä eteenpäin vain Sukka) hengentuote;)

• Anonyymi kirjoitti:

Tänne kaivattaisiin kielipoliisi pilkuttamaan & korjaamaan Res Sukan (tästä eteenpäin vain Sukka) hengentuote;)

Näky kyllä, että ihraperse oli käyny taas itkemässä.

Vinkumaijalle tiedoksi, että kyllä tiedän oikean sanan olevan "älä".
        Minä käytän niitä sanoja mitä haluan, joten napa umpeen.

Näky kyllä, että ihraperse oli käyny taas itkemässä.

Vinkumaijalle tiedoksi, että kyllä tiedän oikean sanan olevan "älä".
        Minä käytän niitä sanoja mitä haluan, joten napa umpeen.

Se on niin tyhmä että ei tajua.

• Kittiechi kirjoitti:

Minusta toi ressu on ahdistunut, kun kukaan ei enää jaksa sen juttuja..

Minusta toi ressu on ahdistunut, kun kukaan ei enää jaksa sen juttuja..

Sekaisin se on ja omaisten sietäisi hävetä kun eivät tee mitään..

• Sekaannut asiaaan joten sinäkin läyhäät

• ilmannimiiä kirjoitti:

Sekaannut asiaaan joten sinäkin läyhäät

Meni taas väärään paikkaan mun kommentti ku piti mennä sille joka haukkui aloituksen.

• Kittiechi kirjoitti:

Kaikista oudointa on ettei täällä kokkolassa edelleenkään ole mitään kokkojokia.

Vaan suntti se on ja pysyy.

• Anonyymi

Kertokaapas neitoset milloin naisilla alkaa tunne laimeta parisuhteessa ts. kauanko kestää, että ensihuuma on tiessään?

• Anonyymi

Heti ku on päässyt avioon?

• Näinhän se menee suurimmaks osaks..
        Alussa näytetään parhaimmat puolet. Käyttäydytään, kuin toinen olis kimpale kultaa ja poikkisanaa ei sanota. Ulkonäöstä ym. huolehditaan hyvin ja käytös on priimaa.

Pikkuhiljaa toisessa alkaa ärsyttämään erilaiset tavat, joita ei alussa rakkaudeltaan ehkä huomaa. Ihmisen oma luonne, mikä sitten onkin, niin alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään.
        Miehet alkaa luistamaan siivouksesta ym. Naiset nalkuttaa jo pienemmistäkin asioita, joihin mies vastaa sohvalta äänekkäällä päräytykseltä alakerrasta. (Kaikessa luonnollisuudessaankin tää eka kerta muutes shokeeraa...tuollasen kakkipyllyn ku otin. Miten se ei aatellu yhtään..eikö sitä hävetä ym) :}

Molempien hermoja alkaa kiristämään eri seikat toisessa. Enempi ja enempi tulee itseltä kysyttyä, että miksi tuo on tuollanen ja miksei se voi sitä ja sitä...

Kaikki tämä voi tapahtua vuodessa tai kahdessa, jos huonosti menee. Saman katon alla varsinkin, kun kukaan ei jaksa näytellä muuta kuin on.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Näinhän se menee suurimmaks osaks..
        Alussa näytetään parhaimmat puolet. Käyttäydytään, kuin toinen olis kimpale kultaa ja poikkisanaa ei sanota. Ulkonäöstä ym. huolehditaan hyvin ja käytös on priimaa.

Pikkuhiljaa toisessa alkaa ärsyttämään erilaiset tavat, joita ei alussa rakkaudeltaan ehkä huomaa. Ihmisen oma luonne, mikä sitten onkin, niin alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään.
        Miehet alkaa luistamaan siivouksesta ym. Naiset nalkuttaa jo pienemmistäkin asioita, joihin mies vastaa sohvalta äänekkäällä päräytykseltä alakerrasta. (Kaikessa luonnollisuudessaankin tää eka kerta muutes shokeeraa...tuollasen kakkipyllyn ku otin. Miten se ei aatellu yhtään..eikö sitä hävetä ym) :}

Molempien hermoja alkaa kiristämään eri seikat toisessa. Enempi ja enempi tulee itseltä kysyttyä, että miksi tuo on tuollanen ja miksei se voi sitä ja sitä...

Kaikki tämä voi tapahtua vuodessa tai kahdessa, jos huonosti menee. Saman katon alla varsinkin, kun kukaan ei jaksa näytellä muuta kuin on.

Paikkaansa pitää. Naimisiin en enää menisi, nautin yksinolosta kun siippa on pitempään poissa. Sortuisi vieraisiin, että saisin syyn erota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikkaansa pitää. Naimisiin en enää menisi, nautin yksinolosta kun siippa on pitempään poissa. Sortuisi vieraisiin, että saisin syyn erota.

Lisäänpä vielä, että harvemmalla parilla yhteiselo on juhlaa kun vuosia alkaa olla enempi takana. Nuorempia kanssasiskoja neuvoisin elelemään itsekseen, ottamaan ennemmin kissan kuin äi jän.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäänpä vielä, että harvemmalla parilla yhteiselo on juhlaa kun vuosia alkaa olla enempi takana. Nuorempia kanssasiskoja neuvoisin elelemään itsekseen, ottamaan ennemmin kissan kuin äi jän.

Aika usein sitä eletään vähän niinkuin kämppäkavereina. Elämä seestyy paikoilleen, eikä enää osata muuta tahtoakkaan.

Tai jompikumpi lähtee kastelemaan sitä aidan takana olevaa vihreämpää ruohoa.

Onneksi on kuitenkin sellaisiakin tarinoita, että se kestää loppuun asti...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Aika usein sitä eletään vähän niinkuin kämppäkavereina. Elämä seestyy paikoilleen, eikä enää osata muuta tahtoakkaan.

Tai jompikumpi lähtee kastelemaan sitä aidan takana olevaa vihreämpää ruohoa.

Onneksi on kuitenkin sellaisiakin tarinoita, että se kestää loppuun asti...

Näinpä, lapsenlapsia odotellessa.

No tota... Ei toi stereotypia päde kaikkiin suhteisiin. Esim. meidän himassa mä hoidan kotihommat et Klartsu voi toteuttaa kutsumustaan meikkipäänä. Mä oon niinku uhrannut oman uran yhteisen hyvän eteen ;)

No tota... Ei kai kukaan sälli rupee kaasutteleen ku daamei on läsnä? En mä kyl tunnista tuollaista :0

• artagnan kirjoitti:

No tota... Ei kai kukaan sälli rupee kaasutteleen ku daamei on läsnä? En mä kyl tunnista tuollaista :0

No ei heti, mutta sitten kun ollaan tällätty saman katon alle, niin sitten lähtee koreus....

Tai sit mun kohalle on sattunu vaa sika-Wagnereita :[

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei heti, mutta sitten kun ollaan tällätty saman katon alle, niin sitten lähtee koreus....

Tai sit mun kohalle on sattunu vaa sika-Wagnereita :[

No mä oon kyl saanut sellaisen kasvatuksen et veski on tota touhuu varten :D Kai landella on sit eri meininki ku mä en ole kuullut esim. faijan tai farbun harrastavan tuollaista sikailuu :D

-Artsi (en viitsinyt rekkautuu:)

• Anonyymi kirjoitti:

No mä oon kyl saanut sellaisen kasvatuksen et veski on tota touhuu varten :D Kai landella on sit eri meininki ku mä en ole kuullut esim. faijan tai farbun harrastavan tuollaista sikailuu :D

-Artsi (en viitsinyt rekkautuu:)

Voi vitsi...Nämä kaikki "landelaiset" sais ottaa oppia teiltä :}
        Peukun paikka.

• Anonyymi

Mitä on läyhääminen, ei ole meillä kokkolalaisilla käytössä?
      Entä kakinpuhuminen?

• Läyhääminen on paskanpuhumista, juoruamista selän takana ym.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Läyhääminen on paskanpuhumista, juoruamista selän takana ym.

Minähän sanoin, että tämä saatanan naurettava läyhääminen mitä lie, eli paskanjauhaminen on loputtava. Onko selvä, no hyvä, kiitooos, hah hah haaa!!!....

• Anonyymi kirjoitti:

Minähän sanoin, että tämä saatanan naurettava läyhääminen mitä lie, eli paskanjauhaminen on loputtava. Onko selvä, no hyvä, kiitooos, hah hah haaa!!!....

Ai, sinä sanoit?
        Onko tämä sinun palstasi?

Jos niin todista se, niin sitten loppuu nämä jutut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän sanoin että tähän keskusteluun ei sinua kaivattu! Lopeta oma läyhääminen ja paskanjauhaaminen! YMMÄRRÄTKÖ?! Palsta ei ole sinun oma ja kukaan ei ole kiinnostunut jutuistasi, meneekö perille!! Joten häivy kiitos senkin tyhmä hohottelija!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas, Sukkaakin näkee:D Hra majuri evp. käskyttää naisia kuin isokin kenraali!

• Anonyymi kirjoitti:

Kas, Sukkaakin näkee:D Hra majuri evp. käskyttää naisia kuin isokin kenraali!

Pikkukakara se on.. Ei mikään mies. Vetelä reikäinen sukka.. 😁

• Miksi sua ärsyttää jos me kysytään asioita.

Kakinpuhuminen ole edes mikään sana

Ai, sinä sanoit?
        Onko tämä sinun palstasi?

Jos niin todista se, niin sitten loppuu nämä jutut.

Älä välitä tolla ihme tyypillä on aivot jäässä kun ketään ei kiinnosta kokkojoki

• Kittiechi kirjoitti:

Ja minähän sanoin että tähän keskusteluun ei sinua kaivattu! Lopeta oma läyhääminen ja paskanjauhaaminen! YMMÄRRÄTKÖ?! Palsta ei ole sinun oma ja kukaan ei ole kiinnostunut jutuistasi, meneekö perille!! Joten häivy kiitos senkin tyhmä hohottelija!

Kittie älä välitä tuota tyyppiä ärsyttää ku ketään ei kiinnosta kokkojoki.

Tyyppiä ärsyttää ku oli taudin suhteen väärässä ja ny ehkä häntä pelottaa se tauti

• Mihinkäs on Artsi joutunut, kun ei ole näkyny aikohin???

Toivottavasti hänellä on kaikki ok..

• Eiköhän piipahda tänne, samoin muut piakkoin?

• Kittiechi kirjoitti:

Eiköhän piipahda tänne, samoin muut piakkoin?

Tiiä tuota...

Olishan se kiva, ku Artsikin kävis, kun on semmonen hyvän mielen jäbä.

Tiiä tuota...

Juu, mukava on, samoin muut.

• Kittiechi kirjoitti:

Joo. Harmi vain, ettei kenelläkään ole enää aikaa tänne.
        Isommalla porukalla tulis enemmän juttuja ja mielipiteitä.

Niin, onhan niillä varmasti omia menoja, mutta kyllä he varmaan täällä vielä käyvät.

Kyllä täällä minä käyn mielelläni lukemassa avauksiasi, samoin Sunfloweri ja Ilmannimi. Ja välillä käy muutakin porukkaa tänne kommentoimassa.

• Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

Niin, onhan niillä varmasti omia menoja, mutta kyllä he varmaan täällä vielä käyvät.

Kyllä täällä minä käyn mielelläni lukemassa avauksiasi, samoin Sunfloweri ja Ilmannimi. Ja välillä käy muutakin porukkaa tänne kommentoimassa.

Veikkaan lopetusta yhteisellä päätöksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa..na, nyt tuo läyhääminen, mitä lie tarkottaakin saa loppua, yhtä tyhjää paskaa...
        Ei ainuttakaan järkevää kommenttia. Painukaa vitttuunne täältä, jos ette osaa keskustella asiaa ja asiallisesti, ja olla haukkumatta muita. Näkeehän sen siitäkin, ettei kukaan ("Artsit ym") jaksa eikä viitsi enää tätä sivustoa seurata ja kommentoida teidän "logokakaroitten, muka rekattujen" takia. Ihme, ettei ylläpito sitä tajua. Taidan itsekin siirtyä hiljalleen muille asiallisemmille "kanaville", hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Saa..na, nyt tuo läyhääminen, mitä lie tarkottaakin saa loppua, yhtä tyhjää paskaa...
        Ei ainuttakaan järkevää kommenttia. Painukaa vitttuunne täältä, jos ette osaa keskustella asiaa ja asiallisesti, ja olla haukkumatta muita. Näkeehän sen siitäkin, ettei kukaan ("Artsit ym") jaksa eikä viitsi enää tätä sivustoa seurata ja kommentoida teidän "logokakaroitten, muka rekattujen" takia. Ihme, ettei ylläpito sitä tajua. Taidan itsekin siirtyä hiljalleen muille asiallisemmille "kanaville", hah hah haaa!!!...

Jaaha, sinä taas.. Kyllä sinulla on ymmärryksessä vikaa.. Aikuinen vanha mies..

No, vielä kerran: Sinua ei ole kaivattu tähän ketjuun! YMMÄRRÄTKÖ!?

Ja edelleen: Sinä olet täällä häirinnyt vuosikausia muita, kiroilet, uhkailet ja valehtelet! Ketään ei kiinnosta vuosikausia jankkaamasi asiat! Joko menee perille??

Ja senkin menet muualle kanaville, sitä täällä on odotettu, mene sitten sinne jo! Ei täällä itketä perääsi.

Joko tajuat?! No hyvä, kiiiitooos!

• Anonyymi kirjoitti:

No minä veikkaan että kyllä varmasti piipahtavat vielä tänne.

• Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

Jaaha, sinä taas.. Kyllä sinulla on ymmärryksessä vikaa.. Aikuinen vanha mies..

No, vielä kerran: Sinua ei ole kaivattu tähän ketjuun! YMMÄRRÄTKÖ!?

Ja edelleen: Sinä olet täällä häirinnyt vuosikausia muita, kiroilet, uhkailet ja valehtelet! Ketään ei kiinnosta vuosikausia jankkaamasi asiat! Joko menee perille??

Ja senkin menet muualle kanaville, sitä täällä on odotettu, mene sitten sinne jo! Ei täällä itketä perääsi.

Joko tajuat?! No hyvä, kiiiitooos!

Kas, Hiki Sukkakin piipahti:D

• Turpa kiinni itse äijä! Etkö hemmetti usko jo häipyä itse! Täällä odottaa moni sinun katoamista! Sinun piti mennä muualle, no tee niin kuin lupasit! Koeta jo saada se päähäsi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kas, Hiki Sukkakin piipahti:D

Voi kun joku heittäisi tuon hikisukan roskiin.

• Kittiechi kirjoitti:

Turpa kiinni itse äijä! Etkö hemmetti usko jo häipyä itse! Täällä odottaa moni sinun katoamista! Sinun piti mennä muualle, no tee niin kuin lupasit! Koeta jo saada se päähäsi!

Ei tuon kans kannata väitellä.
        Tuollanen pikkumunanen/sieluinen tyyppi on pelkuri, kun uskaltaa täällä vaan naisten silmille hyppiä.

Ei tuon kans kannata väitellä.
        Tuollanen pikkumunanen/sieluinen tyyppi on pelkuri, kun uskaltaa täällä vaan naisten silmille hyppiä.

Hyvin kuvasit ukon. 😀 Hyvää viikonloppua sinulle ja muille! 🙂

• No ei kukaan tykkää siitä täällä.. Eikä jää kaipaamaan kun häipyy.

Tiiä tuota...

No mä oon ollut tsiigailemassa vaihteeksi stadin uuhii ja yhtä skidikaritsaa. Tää käy kuulkaas duunista tää pässinä olo ;)

• Mäkin komppaan :) Ressun kandee muistaa et laumaan mahtuu vaan yksi pässi ja se olen mä :)

• artagnan kirjoitti:

Mäkin komppaan :) Ressun kandee muistaa et laumaan mahtuu vaan yksi pässi ja se olen mä :)

😀😀😀 Mutta sinä olet hyvä pässi ja ressu tyhmä pässi.

• Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

No mä oon ollut tsiigailemassa vaihteeksi stadin uuhii ja yhtä skidikaritsaa. Tää käy kuulkaas duunista tää pässinä olo ;)

Ei hitto ku jätkä viittii esittää:D

Sunflower

• artagnan kirjoitti:

Jäbä ollu sit reissussa...

Kiva, ku pääsit heitäkin näkemään, vaikka tuo pässinä olo nyt vähän vieki Artsin voimia ;)

• artagnan kirjoitti:

Mäkin komppaan :) Ressun kandee muistaa et laumaan mahtuu vaan yksi pässi ja se olen mä :)

Olis loukkaus kaikille maailman pässeille, että ressu laskettais samaan joukkoon..

• Kittiechi kirjoitti:

Ole ees pässi, vaan joku kiusallinen pikku satiainen :[

Ai meinaatsä et laumaan yrittää pesiytyy loinen nimeltään Ressu? ;)

• artagnan kirjoitti:

Kyllä tarkoitan..
        Ei sulla huolta ole Artsi, kun ei tuollanen ruppana voi syrjäyttää mahtipässiä ;)

No, tuo satiainen kuvastaa sitä kyllä paremmin. 😀

Ei ole paljon kerrottavaa ku uutisia kuuntelee.

• artagnan kirjoitti:

Totta artagnan on ainut pässi joka saa sen kunnian. Artagnan on on ihan kiva.

KU taas se toinen on vuohi jota ei tänne kaivata.

• Kittiechi kirjoitti:

Ei ressu ole edes pässi ku se on vuohi ja se on alennettu ja se saa mennä sinne perhoon ku aina kehuu sitä.

Ny alkaa todellakin ärsyttää toi ressun kitiniä ja lukekaa vaasasta uutiset ni tiedätte mikä ärsyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hitto ku jätkä viittii esittää:D

Sunflower

Ainut mies pässi joka saa minut edes hetkeksi huumori tuulelle.

Älä pelkää en yritä iskeä tai mitään muutakaan mutta toi mikä Vaasassa leviää saa hermot kiristymään.

Ja en tiedä mitä naisista sanotaan millä arvo nimellä saa Tiina-liina ja Kittie ja kukkastyttöä kutsua? Jos kutsun teitä vaikka että olette palstan auringon säde joka tuo luontoon kauneutta ja valoa.

No. Ja on täällä muutama muukin tyyppi joiden nimeä en muista ihan kivoja.

Mutta toi ressu on oikea vuohi. Joka määkii vaikka maailmassa on ny aivan hölmö tilanne.

Eikä ressu voi enää väittää että toi on vain nuhakuume.

Jäbä ollu sit reissussa...

Kiva, ku pääsit heitäkin näkemään, vaikka tuo pässinä olo nyt vähän vieki Artsin voimia ;)

No. Kivaa lukea muutakin kuin sitä mitä maailmassa ny on.

Ei paljon huvita edes nettiin enää tulla ku ei jaksa lukea siitä enää uutisissa.

No. Sitä on ja eikä se muuksi muutu.

• artagnan kirjoitti:

Joo, mutta me naiset olemme alentaneet ressun kuka milläkin nimellä, mutta pässi se ei ole eikä tule.

• Kittiechi kirjoitti:

No, tuo satiainen kuvastaa sitä kyllä paremmin. 😀

Vau. Keksit paremman kuin mä.

Nuijalla kokous päätetty ja kittien keksimä nimitys käyttöön? Käykö muille?

• Kittiechi kirjoitti:

Öitä. Jatkan matkaa. Pitäkää palstasta huolen

• Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

Vau. Keksit paremman kuin mä.

Nuijalla kokous päätetty ja kittien keksimä nimitys käyttöön? Käykö muille?

No itelleni ainaski käy, suksikoot uk ko sinne v*^"*^n jota mainostaa niin ahkeraan:D

Sunflower

• ilmannimiiä kirjoitti:

No. Kivaa lukea muutakin kuin sitä mitä maailmassa ny on.

Ei paljon huvita edes nettiin enää tulla ku ei jaksa lukea siitä enää uutisissa.

No. Sitä on ja eikä se muuksi muutu.

Pakko kuitenkin seurata tuota määrää tuossa asiassa..

Tympiihän tää aika jo kaikkia. Kaiholla sitä muistelee normiaikaa :(

Kävin kaupas, niin kyllä järjestään melkein kaikilla maskit. Yksi vanha pariskunta pisti silmään, kun heillä ei jostain syystä ollut.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Ainut mies pässi joka saa minut edes hetkeksi huumori tuulelle.

Älä pelkää en yritä iskeä tai mitään muutakaan mutta toi mikä Vaasassa leviää saa hermot kiristymään.

Ja en tiedä mitä naisista sanotaan millä arvo nimellä saa Tiina-liina ja Kittie ja kukkastyttöä kutsua? Jos kutsun teitä vaikka että olette palstan auringon säde joka tuo luontoon kauneutta ja valoa.

No. Ja on täällä muutama muukin tyyppi joiden nimeä en muista ihan kivoja.

Mutta toi ressu on oikea vuohi. Joka määkii vaikka maailmassa on ny aivan hölmö tilanne.

Eikä ressu voi enää väittää että toi on vain nuhakuume.

Ai et mä punastun ku kehutaan :) Kyl säki Ilmannimi on sellainen tosi magee daami :) Iskeekin voi kunhan vaan jollakin pehmeellä :D

• artagnan kirjoitti:

Ai et mä punastun ku kehutaan :) Kyl säki Ilmannimi on sellainen tosi magee daami :) Iskeekin voi kunhan vaan jollakin pehmeellä :D

Koita ny Artsi pysyä pöksyissäs, ettet ihan lähe liitelemään ;)

• Hemmetin vaikeeta saada viestei läpi. Herjaa et 'jotain meni pieleen, yritä hetken kuluttua uudelleen' :(

• Anonyymi

Itelleni tekee just samaa. Tympii hitosti ku on kirjoittanu pitkästi eikä se lähe minnekkään:(

Sunflower

• On ollu kyllä niin takkunen tää sivusto.
        Nyt kyllä näyttäis hyvin viestit lähtevän. Toivottavasti vaa säilyy näin.

• Jotain tekniikka vikaa. Mun pitäneen jatkaa taas oikeaan elämään.

Kävin taas piipahtaa.

Palstalla on vuohi joka määkii. Mutta oli väärässä..

• Anonyymi kirjoitti:

Itelleni tekee just samaa. Tympii hitosti ku on kirjoittanu pitkästi eikä se lähe minnekkään:(

Sunflower

Ei päästä edes koko palstalle ku herjaa errol.

• Magee muutes toi Kittien profiilikuva :)

• Kiitos! 🙂

• Kittiechi kirjoitti:

Kiitos! 🙂

Niin on hieno kuva. Itse en jaksa vaihtaa taustakuvaa

• ilmannimiiä kirjoitti:

Niin on hieno kuva. Itse en jaksa vaihtaa taustakuvaa

Kiitos! Laita vaan välillä taustakuvaa vaihtoon, mukavaa vaihtelua.

• Kittiechi kirjoitti:

Kiitos! Laita vaan välillä taustakuvaa vaihtoon, mukavaa vaihtelua.

Liian kova työ vaihtaa. Mennään tällä.

• Mä en sit kuulkaas läyhää vaan bamlaan tiukkaa faktaa :)

• Tietysti...Eihän me ees muuta aateltu :¤

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      81
      2767
    2. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      66
      1084
    3. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      199
      921
    4. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      85
      866
    5. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      4
      855
    6. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      34
      840
    7. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      39
      839
    8. Onko yhtään ikävä

Vai ei?
      Ikävä
      52
      816
    9. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      43