Mitä mieltä nimestä Ouna?
Ja toiseksi nimeksi Emilia.
Ouna Emilia
Ouna?
11
1384
Vastaukset
- -n-
... kuulostaa oudolta, eikä siitä heti hoksaa, kummastako sukupuolesta on kysymys. Ehdottomasti parempi vaihtoehto olisi Louna; kaunis nimi, joka tuo mieleen lounatuulen :)
Kaksi Ounaa näyttää Suomesta tähän mennessä löytyvän, molemmat naispuolisia. Louna-nimisiä löytyy hieman enemmän, 64 kpl. Niin ikään kaikki heistä naisia.
Minun ehdotukseni olisi siis Louna Emilia, mitä mieltä siitä?- kumpi?
Nätti nimi mutta mies vai nainen? itse yhdistäisin mieheksi.
- jokuvaan
Mulle ainakin tuli Ounasta heti mieleen tyttö. En ole minäkään ennen Ouna nimeä kuullut, mutta en kyllä Lounaakaan..
- ...
Tuli mieleen lounas
- -n-
... kirjoitti:
Tuli mieleen lounas
Tuotapa en ollut tullutkaan aiemmin ajatelleeksi. Ei siis ehkä kannattane antaa Lounaa nimeksi mikäli sukunimi alkaa S:llä... ;) Silti Louna minusta kaunis ja persoonallinen nimi.
- Anonyymi
mä olen toinen niistä😂
- Anonyymi
Meitä on nyt jo 7 kpl
- Viliina
Louna tulee ekax mieleen,mutta Eveliina sopis siis
Ouna Eveliina - donna
no toisesta nimestä saa vasta selville sukupuolen,
koska Ouna ihan outo nimi.
mielummin vaikka OONA... - Anonyymi
Ounastelen että Ounasta tulee isona sossupummi.
- Anonyymi
Tällä tahdilla niin musta tuleekin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748