pitkä vkiikonloppu Prhassa

kannattaako

Hei, mitä kautta kannattaisi varata pitkä vkl-matka Prahaan, vai onko viikon loma edullisempi?
terkuin Minna Make

6

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Itse hankin lipun osoitteesta www.vertaa.fi. Lento edestakaisin n.230e/hlö. Asuminen on kalliimpaa, mutta kannattaa miettiä apartementoa vaihtoehtona. Meille maksoi yö n.60e/2hlö ja asunto ja sijainti olivat hyvät. Valmismatkojen hinnat taitaa vaihdella aika paljon. Niistä en tiedä, mutta muistelen nähneeni jossain viikonloppumatkan n.350e.

• oona

Hei.
      Varasin lennot (heinäkuulle ma-to) ebookersin kautta, kaksi aikuista yhteensä 370 e.
      Majoituksesta; laitoin sähköpostikyselyn suoraan hotellille ja näemmä hintakin silloin edukkaampi kuin netissä olevat.
      Eli varasimme majoituksen suht koht läheltä vanhaa kaupunkia. Majoituksen hinta, kahden hengen huone sis. aamiainen, 50 euroa/yö.
      Mielestäni itse räätälöity tuli edullisemmaksi kuin paketti.

• halvasta

Itse olin viikon hintaan 490 €

• kkk

Lennot suoraan finskiltä, tähän asti ollut halvempi kuin ebookers...

Ja paikanpäältä apartmentti urlista:

www.travel.cz
      www.apartments.cz

ovat kohtuuhintaisia ja hyvä sijainti. Varaukset ja muut netin ja sähköpostin välityksellä. Kandee ottaa kuljetukset myös, niin kuski on vastassa kentällä ja matkan päätteeksi tuo kentälle. Itse olen 3x käyttänyt ja hyvin on toiminut. Hinta menee n. samoihin kuin matkatoimiston pakettimatkat, mutta asunnot on olleet tosi hyviä ja hyvällä paikalla. Esim. Nerudovalla olevat....

• kerro

kerro, mikä hyvä majoituspaikka, sijainti ja mistä varasit? entä maksu, pitääkö etukäteen luottokorttiitedot antaa??

• JJJ
        kerro kirjoitti:

kerro, mikä hyvä majoituspaikka, sijainti ja mistä varasit? entä maksu, pitääkö etukäteen luottokorttiitedot antaa??

Esim.
        NERUDOVA APARTMENT HOUSE
        Nerudova 40, Prague 1- Mala Strana
        On the Royal Road, below the Prague Castle.

Eli onpi Prahan linnan alapuolella, esim Kaarlen sillalle 5min kävely, oltiin 2 makkarin asunnossa ja oli tosi hieno, oli tv, astianpesukone, pesukone, kahvinkeittimet ja muut. Seutu oli tosi kiva, toisella kerralla oltiin ihan keskustassa pääkadun poikkikadulla mutta ei ollut alueena niin kiva kuin Nerudova.

Makuuhuone, olohuone ja keittiö, 3 yötä kesäkuussa, kahdelta hengeltä yhteensä 330e
        Kuljetukset kentältä ja kentälle kandee ottaa samalla, kuski noutaa ja vie maksaa n.20e. Lennot jostain mahdollisimman halvalla, viimeksi marraskuussa maksoi Finskillä n. 190e per nenä

Varaukset netistä osoitteesta:
        www.travel.cz

Kerran annettu luottokortti tiedot faxilla, toisella kerralla käytiin maksamassa toimistolla prahassa. Molemmat tavat toimii. Ne vastailee sähköpostikyselyihin tosi auliisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1737
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe