Hei, mitä kautta kannattaisi varata pitkä vkl-matka Prahaan, vai onko viikon loma edullisempi?
terkuin Minna Make
pitkä vkiikonloppu Prhassa
6
1503
Vastaukset
Itse hankin lipun osoitteesta www.vertaa.fi. Lento edestakaisin n.230e/hlö. Asuminen on kalliimpaa, mutta kannattaa miettiä apartementoa vaihtoehtona. Meille maksoi yö n.60e/2hlö ja asunto ja sijainti olivat hyvät. Valmismatkojen hinnat taitaa vaihdella aika paljon. Niistä en tiedä, mutta muistelen nähneeni jossain viikonloppumatkan n.350e.
- oona
Hei.
Varasin lennot (heinäkuulle ma-to) ebookersin kautta, kaksi aikuista yhteensä 370 e.
Majoituksesta; laitoin sähköpostikyselyn suoraan hotellille ja näemmä hintakin silloin edukkaampi kuin netissä olevat.
Eli varasimme majoituksen suht koht läheltä vanhaa kaupunkia. Majoituksen hinta, kahden hengen huone sis. aamiainen, 50 euroa/yö.
Mielestäni itse räätälöity tuli edullisemmaksi kuin paketti.- halvasta
Itse olin viikon hintaan 490 €
- kkk
Lennot suoraan finskiltä, tähän asti ollut halvempi kuin ebookers...
Ja paikanpäältä apartmentti urlista:
www.travel.cz
www.apartments.cz
ovat kohtuuhintaisia ja hyvä sijainti. Varaukset ja muut netin ja sähköpostin välityksellä. Kandee ottaa kuljetukset myös, niin kuski on vastassa kentällä ja matkan päätteeksi tuo kentälle. Itse olen 3x käyttänyt ja hyvin on toiminut. Hinta menee n. samoihin kuin matkatoimiston pakettimatkat, mutta asunnot on olleet tosi hyviä ja hyvällä paikalla. Esim. Nerudovalla olevat....- kerro
kerro, mikä hyvä majoituspaikka, sijainti ja mistä varasit? entä maksu, pitääkö etukäteen luottokorttiitedot antaa??
- JJJ
kerro kirjoitti:
kerro, mikä hyvä majoituspaikka, sijainti ja mistä varasit? entä maksu, pitääkö etukäteen luottokorttiitedot antaa??
Esim.
NERUDOVA APARTMENT HOUSE
Nerudova 40, Prague 1- Mala Strana
On the Royal Road, below the Prague Castle.
Eli onpi Prahan linnan alapuolella, esim Kaarlen sillalle 5min kävely, oltiin 2 makkarin asunnossa ja oli tosi hieno, oli tv, astianpesukone, pesukone, kahvinkeittimet ja muut. Seutu oli tosi kiva, toisella kerralla oltiin ihan keskustassa pääkadun poikkikadulla mutta ei ollut alueena niin kiva kuin Nerudova.
Makuuhuone, olohuone ja keittiö, 3 yötä kesäkuussa, kahdelta hengeltä yhteensä 330e
Kuljetukset kentältä ja kentälle kandee ottaa samalla, kuski noutaa ja vie maksaa n.20e. Lennot jostain mahdollisimman halvalla, viimeksi marraskuussa maksoi Finskillä n. 190e per nenä
Varaukset netistä osoitteesta:
www.travel.cz
Kerran annettu luottokortti tiedot faxilla, toisella kerralla käytiin maksamassa toimistolla prahassa. Molemmat tavat toimii. Ne vastailee sähköpostikyselyihin tosi auliisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985