Galuppi, milloin ajattelitte lopettaa kauden?

Anonyymi

Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun veneitä vielä paljon vedessä, mutta alkaa olemaan aika vähän liikkeessä.

Itse ajattelin parin viikon päästä

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo syyskuun puolivälin myrsky sai nostamaan veneen suojaan myrskyä edeltävänä iltana eikä ole tullut uudelleen laskettua vaikka se on lähtökunnossa koko ajan ollut, niin tänään tuli suoritettua makeavesiajo ja moottorin kausihuolto, rungon pesu ja tavaroiden tyhjennys. On vielä taivasalla mutta viikon päästä varmaan sisälle.

• Anonyymi

Tammi. helmikuussa, jos jäät niin vaatii. Viime talvena vene nousi maaliskuussa pohjan laminointiin. Joskus on tuo vesikin aika kova elementti, kun tulee huonosti aaltoon.

• Anonyymi

Kelien mukaan, mutta eiköhän tässä pari kuukautta ole vielä purjehdusaikaa. Kausi alkoi vasta juhannuksesta ja paljon ollut muuta menoa, mutta nyt syksyllä ehtii paremmin merelle.

• Anonyymi

Lämpöä, tuulta meriveden lämpöä on vielä rutkasti tarjolla, pimeys vaan alkaa nopeasti lisääntymään ja hieman rajoittamaan kaikkea puuhastelua.

Vielä muutama viikko merellä.

• Anonyymi

Vaikea sanoa. Ennen joulua varmaan. Ellei sitten satu tavallista lämpimämpi syksy.

• Anonyymi

Kuljetus tilattu ensi viikolle, tekisi mieli lykätä mutta yöpakkaset voi tulla muutaman viikon sisällä sarjana ja oma satama tosi suojainen ja tyyni. Lauantaina menee jo nollaan yöllä lounaisrannikolla

• Tänään nousee puoliltapäivin.Hyvää syksyä kaikille.

• Anonyymi

Ajattelin lopettaa kauden kesäkuussa, mutta en saanut aikaiseksi. Taisi kausi loppua muinaistulien yöhön ellei tässä vielä innostu. Tarttis varmaan tehrä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe