Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun veneitä vielä paljon vedessä, mutta alkaa olemaan aika vähän liikkeessä.
Itse ajattelin parin viikon päästä
Galuppi, milloin ajattelitte lopettaa kauden?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo syyskuun puolivälin myrsky sai nostamaan veneen suojaan myrskyä edeltävänä iltana eikä ole tullut uudelleen laskettua vaikka se on lähtökunnossa koko ajan ollut, niin tänään tuli suoritettua makeavesiajo ja moottorin kausihuolto, rungon pesu ja tavaroiden tyhjennys. On vielä taivasalla mutta viikon päästä varmaan sisälle.
- Anonyymi
Tammi. helmikuussa, jos jäät niin vaatii. Viime talvena vene nousi maaliskuussa pohjan laminointiin. Joskus on tuo vesikin aika kova elementti, kun tulee huonosti aaltoon.
- Anonyymi
Kelien mukaan, mutta eiköhän tässä pari kuukautta ole vielä purjehdusaikaa. Kausi alkoi vasta juhannuksesta ja paljon ollut muuta menoa, mutta nyt syksyllä ehtii paremmin merelle.
- Anonyymi
Lämpöä, tuulta meriveden lämpöä on vielä rutkasti tarjolla, pimeys vaan alkaa nopeasti lisääntymään ja hieman rajoittamaan kaikkea puuhastelua.
Vielä muutama viikko merellä. - Anonyymi
Vaikea sanoa. Ennen joulua varmaan. Ellei sitten satu tavallista lämpimämpi syksy.
- Anonyymi
Kuljetus tilattu ensi viikolle, tekisi mieli lykätä mutta yöpakkaset voi tulla muutaman viikon sisällä sarjana ja oma satama tosi suojainen ja tyyni. Lauantaina menee jo nollaan yöllä lounaisrannikolla
Tänään nousee puoliltapäivin.Hyvää syksyä kaikille.
- Anonyymi
Ajattelin lopettaa kauden kesäkuussa, mutta en saanut aikaiseksi. Taisi kausi loppua muinaistulien yöhön ellei tässä vielä innostu. Tarttis varmaan tehrä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019