Haluan että minun pillua imetään kunnolla jonka jälkeen pannaan niin että sattuu. Asun Helsingissä.
N22
Etsin miestä joka ei pelkää pissaista pillua
29
969
Vastaukset
Uuh...sehän sopii oikein hyvin..koska haluat?
- Anonyymi
Kaivopuistossa haluan. Pukeudun pinkkiin.
Moi, tykkään mehukkaasta pillusta, ei haittaa sehän suorastaan kiihottavaa. 👍
- Anonyymi
Tule sinäkin imen myös sinua.
- Anonyymi
17:00
AP <3 - Anonyymi
Ursulan parkkipaikka huomenna klo 12.
T: Jaakko- Anonyymi
Minä tulen imemään sinua tuohon aikaa Jaakko. Sovittu. <3
N22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N22Kokeillaanko uudestaan alkuviikosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N22Ensi ma uudestaan Ursulan parkki klo 12.?
- Anonyymi
Lisää miehiä! Minä tarvitsen päivittäin spermaa suuhuni, jotta pilluni pysyy jatkuvasti märkänä!
N22- Anonyymi
En valitettavasti nähnyt sua . Tule keskiviikkona Malminkartanon portaiden parkkipaikalle klo 12. Odotan sua kiimaisena. 17 cm kulli.
T: Jaakko - Anonyymi
No kerro kerro
- Anonyymi
tarmo kullervo moi, tuon ämpärillisen spermaa täältä vanhusten hoitokodista, meillä lypsykone hoitaa hommat, tavataan tänää sama paikka, klo 11:48 tasan,, ( punainen ämpäri)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti nähnyt sua . Tule keskiviikkona Malminkartanon portaiden parkkipaikalle klo 12. Odotan sua kiimaisena. 17 cm kulli.
T: JaakkoOot kuin hinausauto aina paikalla kun apuu tarttee😉
- Anonyymi
Moi 45v iso lihaksikas mies vois treffaa kiima sex merkeissä tänään.
- Anonyymi
Laita viesti mun kik on Alexboyis
- Anonyymi
sopiko se mun kanssa. espoolainen 42 laita viesti last.first@linuxmail.org sitten voit puhua missa tulen tai voit kerro lisa kun olet sopi mun kanssa
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..
- Anonyymi
Missä sunnuntaina klo 16? Olisko hämeenlinna ja linnatuulesta pari kilometriä pohjoiseen oleva ”seisokki”
- Anonyymi
TROLOLOLOLOOO HUORAHOMOILLE! MENKÄÄ HOITOON!
- Anonyymi
Ei minun tarvitse viettää viikkokausia trollaukseen aika huora. SIihen riittää alle 10 sekuntia. Sama aika mikä menee sinun paskaksi pieksämisessä. Ime paskaa ja nai äitiäsi. :D
- Anonyymi
oikeesti oon kovana
- Anonyymi
Kusetin teitä kaikkia hihhih
- Anonyymi
Oikeesti olet homo ja tykkäät kun iso karvainen mies raiskaa perseesi ilman liukuvoiteita.
- F4ntasy0fAllium
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti olet homo ja tykkäät kun iso karvainen mies raiskaa perseesi ilman liukuvoiteita.
Auts! Se voi olla vaarallista!
- Anonyymi
Leikkaa pillu karvoja niin pissa pääsee tulee suoraan pönttöön, sitten alapesu suihku keksitty käytä sitä😄 Jonka jälkeen kyrpää sisään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947