Minusta on ihana ajatella että mies tietää mitä tekee, ottaa minut kunnolla, nuolee hartaasti ja työntää kielensä syvälle;) ja minä voisin olla vaikka kädet sidottuina;) mitä muut on mieltä tai mitä miehet ajattelee tälläisestä? Olen siis 29v nainen:) 160cm pitkä ja painan 60kg:) asun liedossa. mitä sinä tekisit minulle?
Haluan saada kunnon miestä
6
<50
Vastaukset
Kauanko jaksat? Herkkua hommaa
- Anonyymi
Vaikka koko yön;) ajatuskin kiihoottaa, olen aivan märkä;)
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka koko yön;) ajatuskin kiihoottaa, olen aivan märkä;)
Koska haluaisit?
- Anonyymi
Minä ottaisin sinut syliini ja nuolisin joka paikan kehostasi. Sitten imettäisin munaani sinulla ja panisin monessa eriasennossa sinulle monta orgasmia peräkkäin.
- Anonyymi
Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Hei! Olen pitkä, mukava, luotettava, suomalainen mies. Haluaisin kyllä ottaa sinut kunnolla esim.keittiön pöydällä..ja sitoa kätesi ja myös silmäsi..kiihottaisiko tällainen ajatus sinua? Mielelläni tapaisin sinut! Jättäisitkö yhteystiedot, mistä sinut tavoittaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947