Ulkoministeriö kehottaa olemaan matkustamattomuudesta sinne.
Näin se vain on nyt. Kiitos korona.
Matkavakuutuksen eivät ole voimassa Espanjassa, koska
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo riippuu ihan matkavakuutuksen säännöistä.
- Anonyymi
Niin se aina on. Kaikki on yleensä vakuutettu, kunnes jotain tapahtuu ja pitäisi löytää maksaja.
Tällä hetkellä kun on maailmanlaajuinen Pandemia, niin sen osalle on ihan omat pienellä präntätyt säädökset olemassa ja ne pitää ihan itse löytää ja selvittää. Niitä ei erikseen kerrota jos ei kysytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se aina on. Kaikki on yleensä vakuutettu, kunnes jotain tapahtuu ja pitäisi löytää maksaja.
Tällä hetkellä kun on maailmanlaajuinen Pandemia, niin sen osalle on ihan omat pienellä präntätyt säädökset olemassa ja ne pitää ihan itse löytää ja selvittää. Niitä ei erikseen kerrota jos ei kysytä.Kopioitu oman vakuutusyhtiöni verkkosivuilta:
"Mitä matkavakuutus korvaa ulkomailla?
Matkavakuutus on normaalisti voimassa, jos sairastut tai loukkaannut matkalla. Korvaamme myös hoitokulut, jos sairastut koronaan matkallasi ja matkan peruuntumisesta aiheutuneet kustannukset, jos sairastut koronaan ennen matkalle lähtöäsi."
Ehkä itselläsi on huonompi vakuutusyhtiö.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa kaikissa yhtiöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327