En tiedä, ajatteleeko kaikki samoin, mutta kaverisuhteet on hyvin tärkeitä, varsinkin kun sisarukset on eri ikäisiä ja pitää pärjätä omanikäistensä kanssa koulussa, harrastuksissa ja muualla.
No mitä sitten, jos lapsi ei ole onnistunut luomaan onnistuneita kaverisuhteita ikätovereidensa kanssa? Minun helpotukseksi lapseni on vasta 7 ja suhteiden luominen voi tulla vielä hyvinkin luonnostaan. Yritän auttaa parhaani mukaan myös kertomalla, kuinka olla hyvä kaveri muille.
Tiedän, että 7-vuotiailla lapsilla se "nolousjuttu" ei ole vielä alkanut ja täten luonnollisesti tutustutaan jne.
Mutta kuulin hänen kertovan yhtenä päivänä, että "Ei oo kavereita", vaikka keskustelu ei liittynytkään siihen. Ja ihan ensimmäistä kertaa.
Aion ottaa yhteyttä opettajaan. Ja ihmettelen suuresti, miten on mahdollista, että minun 7-vuotias lapsi ei ole onnistunut luomaan suhteita, vaikka hän on ollut näiden samojen oppilaiden kanssa eskarista lähtien.
Lasten kaverisuhteet
Anonyymi
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä nämä lapsesi luokkatoverit ei vastaa sun kertomaasi "Hyvää kaveria" ja niin sun lapsi ei halua tutustua. Tai jotain. Hitto vieköön. No mutta on outoa
- Anonyymi
Kyllä se siitä. Lapsesi on vasta nuori. Mutta on ehkä syytä ottaa opettajaan yhteyttä, jos lapsi ei ole voinut tutustua valvonnalla hänen luokkalaisiinsa. Opettaja on käytännössä velvollisuus edistää sosiaalistumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833