Niin haluisin kysyä uskonnollisen kysymyksen, että voinko osallistua ehtoolliselle vaikka syntiä on tullut tehtyä ja on alkanut kaduttamaan niin voinko silti käydä ehtoollisella?? Ja jos sopii niin haluaisin vastauksen tänään kiitos paljon.
Jos joku papeista tai joku muu seurakunnan työn tekijiä voi vastata kysymykseen kiitos .
Anonyymi
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Saako uudelleen uskoon tullut ottaa ehtoollisen??
- Anonyymi
Lisä kysymyksenä jos on kastettu toiseen kirkoon mutta vaihtaa toiseen samaan uskontoon kuuluvaan kirkkoon niin saako silti ottaa ehtoollisen kirkossa??
- Anonyymi
Kun Jeesus asetti ehtoollisen, siinä ei ollut ehtoja.
"Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni." Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
Luuk. 22:19-20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813