Suuseksi maistuu nannalta
Suuseksi pilluun
15
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään kun mies nuolee kunnolla😊
- Anonyymi
Kukapa siitä ei tykkäisi? Kai olet saanut ihan kunnon kielihoidonkin joskus. Siihen kuuluu koko jalkovöli, myös peppu.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
mistäpäin olet tykkäsin päästä nuolemaan sinulle kunnon orgut
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
- Anonyymi
Seikkailijasetä kirjoitti:
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
Hahaaa idiootti heti uskoo heheee 😂 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Anonyymi kirjoitti:
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Ihana kuulla että olet saanut nauttia kesän, kyllä varmaan muistot säilyy pitkään ja mukava muistella.
Oi kun pääsisi nuolemaan joku nainen orgasmiina sti tai useampaankin :). Satakunnan naiset ottakaa yhteyttä :)
- Anonyymi
Aina valmiina pillunnuolentaan. Miten jatketaan.
T; Jaakko - Anonyymi
Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..
- Anonyymi
Rakastan saada suuseksiä...
- Anonyymi
Pikkuisen kontaktitietoja, niin kielimiehet jo matkalla.
T: Jaakko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897