Jos ruoassa on jotain epäselvää tai maussa on jotain vikana niin siitä pitäisi sanoa heti, eikä vasta sitten kun on syönyt tyytyväisenä ruoan loppuun. Välillä tuntuu, että asiakkaiden tarkoitus on vain syödä ilmaiseksi tai joku tarve kalastella lahjakortteja. Miten ajattelitte meidän tutkivan ruoan laadun jos lautanen on tyhjä? Jos asiakas/asiakkaat häipyvät maksamatta niin sitten otamme tiedot ylös ja ilmoitamme poliisille. Minkälaisia seuraamuksia tulikaan petos syytteestä?
Miten toimia ravintolassa.
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikein.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen kanssasi.
- Anonyymi
Miksi asiakkaat eivät ymmärrä???
- Anonyymi
Tietenkin annan palautetta ravintolassa jossa olen syömässä, ja sen teen heti enkä jälkikäteen. Tarjoilijat ovat olleet ymmärtäväisiä eikä siitä koskaan ole pahempaa porua syntynyt. Ovat voineet tuoda maustetelineen, lisää kastiketta tai lämmittää pihvin uudelleen kuumaksi ym. Jos sopassa on ollut hius tai kynnenpalanen niin soppa takaisin ja tilalle muuta ruokaa.
Koskaan ei ole kylläkään annettu alennusta tai minkäänlaisia lahjakortteja.
Jos palvelu ja ruoka hyvää niin silloin myös sitä positiivista palautetta ja enemmän driksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076