Rodos matkan

Anonyymi

Kysyisin missä mennään Detur matkatoimisto rahojen palautuksessa. Detur perui matkan Rodokselle 15.07.20 mutta mitään ei ole tapahtunut. Kysyin asiasta vastaus oli Plääh Plääh eli yhtä tyhjä. Kertokaa vinkkejä mitä tehdä.
Terv jukkao.

5

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin TOP10 ei ole palauttanut edes hotellimaksua, vaikka lentoja he eivät hyvitäkkään.
      Ihmeellisiä "matkatoimistoja". Rahat kelpaa, mutta palvelu ei ole nollankaan arvoista.
      Otetaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

      • Et ole ainoa jolle Top10-matkat ei ole palauttaneet hotellimaksuja. Meidän 7 hengen ryhmä ei ole saanut lukuisista kehoituksesta huolimatta penniäkään hotellimaksuista ,jonka peruutimme heti viime keväällä kun Norwegian ilmoitti peruvansa lentomme. Sen sijaan Norwegian ilmoitti palauttavansa lentojen maksut ja meitä kääntymään Top10-matkojen puoleen koska varaus oli tehty Top10-matkojen kautta. Viimein nyt marraskuussa 7 kk:n päästä ja lukuisten yhteydenottojen ja uhkaamalla heitä oikeudellisin toimenpitein Top10-matkat suostui palauttamaan norwegianin heille jo elokuussa maksamat lentojen peruutukset.
        Tulemme käynnistämään lähiaikoina oikeudelliset toimenpiteet Top10-matkoja vastaan .


      • Mikäli lentosi oli varattu Norwegianin kautta niin Top10-matkat on saanut Norwegianilta lentojen palautusmaksut , eivät vain ole suostuneet palauttamaan niitä sinulle , sama koskee hotellin varausmaksuja. Voisitko kertoa täällä keskustelupaikalla miten olet onnistunut ko. Asiassa.
        Onko tämän palstan keskustelijoissa myös muita Top10-matkojen ”huijaamia” rehellisiä ihmisiä, jos on niin voisitteko kirjoitella tälle foorumille.
        Tulemme vaatimaan Top10-matkoilta maksamiemme varausmaksujen palautusta korkoineen ja oikeudenkäyntikuluineen.


    • Anonyymi

      On ainakin kaksi vaihtoehtoa.
      1. Ilmainen vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakuntaan. Se voi tosin antaa vain suosituksia, joita monet tosin noudattavat välttyäkseen joutumasta lautakunnan mustalle listalle. Haittapuoli on myös se, että vastauksen ja päätöksen saaminen kestää yleensä kauan, jopa vuoden.

      Olen itse vienyt kaksi asiaa kuluttajariitalautakuntaan ja voittanut kummankin. Sain myös hyvityksen hävinneeltä osapuolelta.

      2. Maksullinen vaihtoehto on viedä asia oikeuteen. Häviäjä maksaa kaikki kulut, mutta tässä tapauksessa häviäjä on varmasti matkatoimisto.

    • Anonyymi

      Oletko saanut rahasi takaisin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe