Hei.
Olin hankki u 2 k sitten nenäkorun ja tänään se korun tiamantti/lukko oli kadonnu joten ostin Cypershopilta uudet lävistykset. Kun tulin kotiin niin otin sen vanhan pos kun siinä ei ollu sitä lukkoa mutta sitteb tuli niin paljon tekemistä että pari tuntia olin ilman korua ja sitte yritin laitta sen vanhan korun takaisin ja omisin laittanu korvakorun lukon sihen päälle että se pysyisi kunnes löytäisin uuden lukon jostain mutta en sitten saanutkaan ja laiton sen uuden korun jonka koko oli 0,8 elikkä tupplasti melken pienempi kuin alkuperäinen ja se jäi siihen mutta lukkoa ei ollut joten laiton oman lukon siihen että se pysyisi. Mutta ongelmani on nytten se että se lähti nenäni sisälle ihon alle eikä tule millään pois!?!?!? Sama juttu on tapahtunut korvakorujeni kanssa että ne lähteny korvien sisälle mutta pelkään ihan hirveästi että joudun läkärille ja ne ottaa sen pois bollakin tavalla. Onkos joku ollu samassa tilanteessa? Tosi kiitollinen vastauksista!
Lävistysongelma!!!
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 682827
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251582
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259