Tänne Kanaria jutut kuten Kuparibannupaarin kehut ja haukut.
Uusi Kanaria keskustelu
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä hyvin että Finnairin pomo Topi Manner yrittää saada potkua kanarian matkailuun ja helpotusta matkailun rajoituksiin koska kanaria on hyvin tärkeä finnairille ja mös aurinkomatkoille
- Anonyymi
Kuinkahan Suomi ravintolat ja baarit selvisivät tästä korona touhusta...? Toivon kyllä, että menisi jokaisella hyvin edelleen! Kivahan se on omien paikkoja kierrellä lämpöisessä säässä! Itse en löydä moitittavaa niistä yhdestäkään. Hyvää ruokaa, kivaa tunnelmaa, lomafiilis ihmisiä! Ai Että!! Kuparpannun edestä kulkeva tie mm. Meloneerakseen/SonnenLandiin päin on kuulemma remontissa. Tulleneeko samantapainen tie kuin rantaan päin menevä "Bulevardi". Puut kaadettu ja myllätty muutoinkin. Voi kun pääsisi jo lämpöiseen ja valoon <3
- Anonyymi
Kanaria nyt sivustokin näyttää jotain viimesyyskuun artikkeleita. Voisi hieman päivittää, vai onko ylläpitäjä karussa Suomessa?
- Anonyymi
Faro2 ostoskeskus on purettu. Missä me dyynien ystävät nyt käydään ostoksilla.
- Anonyymi
Aivan kuolleelta näytti "Suomiaukio" paikallista aikaa klo 11 tänään. Kaikki ravintolat kiinni, myös pienoisgolfrata.
- Anonyymi
Olin samassa paikassa 11.15 ja väkeä riitti. Miksi valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin samassa paikassa 11.15 ja väkeä riitti. Miksi valehtelet
Kyttäyskamerasta näkekee tilanteen ja on ihan autiota. Satunnaisesti saattaa yksi kävellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttäyskamerasta näkekee tilanteen ja on ihan autiota. Satunnaisesti saattaa yksi kävellä.
Aivan totta. Aamupäivällä joku satunnainen kantaa kauppakassia Agaete Parkkiin ja jopa muutama autokin näkyi. Iltapäivällä täysin kuollut kylä. Onhan Ingles pelkkä turistikylä. Uskon että San Fernandon puolella on liikettä enemmän. Siellähän paikalliset asuvat.
Sensijaan Las Palmasin Canteraksen rantabulevardilla riittää kulkijoita. Onhan se noin puolen miljoonan asukkaan kaupunki.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319