Pitää mennä mun kanssa oopperaan. :)
Mun ihannnenaisen
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Juu tykkään vaan en nyt korona aikaan.
- Anonyymi
Olisitko sä mun ihannenainen?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko sä mun ihannenainen?🤔
En tiedä. Mistä sen tietää? Balettia tykkään myös katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Mistä sen tietää? Balettia tykkään myös katsoa.
Mulla on jonkinlainen mielikuva, jossa on kyllä runsaasti mielikuvitusta mukana. Balettia tykkään myös katsoa, mutta tykkäisitkö sinä tanssia sitä? 😀
- Anonyymi
Tuskinpa oken ihannenaisesi mutta itse olen aina halunnut nähdä pähkinänsärkijän... Tunnelmaa jouluun 😊
- Anonyymi
Eikö tuollainen oo vähän hintahtavaa? En haluis sellasta miestä joka tykkää oopperasta tai jostain baletista. 😵
- Anonyymi
Riippuu täysin miehestä. Joillekin sellainen sopii, varsinkin jos on taiteellinen persoona. Mielestäni tuollainen mies voi olla hyvinkin kiinnostava, mutta niin kuin aina, kokonaisuus ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä. Joillekin sellainen sopii, varsinkin jos on taiteellinen persoona. Mielestäni tuollainen mies voi olla hyvinkin kiinnostava, mutta niin kuin aina, kokonaisuus ratkaisee.
Ja mieluummin oopperasta kiinnostunut kuin sellainen homoille naureskeleva, kaljaa kittaava ja vähän yksinkertainen juntti.
- Anonyymi
Hintahtavaa? Ennemmin mies kuuntelee hyvää musiikkia ja ihailee kauniita naisia, kuin esimerkiksi seuraa hikisiä ukkoja jotka jahtaavat mustaa lättyä jäällä.😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106