Onko Marin, Ohisalo tai sivari-Haavisto kommentoinut

Anonyymi

viimeisen Mannerheimristin - ritarin poismenoa?

Vai eikä sovi omaan ideologiaan kommentoida tuota?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twitteristä poimittua.

Marin: "Osanottoni omaisille ja läheisille. Lepää rauhassa 🇫🇮"

Ohisalo: "Viimeinen Mannerheim-ristin ritari Tuomas Gerdt on kuollut. Osanottoni ja voimaa läheisille. Kiitos Gerdtille työstä isänmaan puolesta. Tämä työ on mahdollistanut osaltaan Suomen vapauden ja avoimen yhteiskuntamme."

Halla-aho ei ole ehtinyt. Samalta päivältä löytyy kyllä twiittejä, kaksi viimeisintä:

"5/6 Tämä jälkeen media ja muu vasemmisto ryhtyvät taas haukkumaan minua rasistiksi, mikä on vähän outoa, kun niiden mielestä juuri nöyrryin ja irtisanouduin rasismista."

"6/6 Näin jatketaan seuraavaan haastatteluun asti, jossa taas kysytään, paheksunko rasismia, ja minä vastaan, että kyllä.

Sinuhe egyptiläisen sanoin: näin on aina ollut, ja näin on aina oleva."

• Pahoitteluni, tässä kaivattiinkin Haaviston kommentteja. Tänään on noita kommenttien peräänkuulutuksia tullut niin monta ja jokunen Halla-ahoakin koskien, että huolimattomuuttani katsoin väärin.

Myöskään Haavisto ei ole ehtinyt kommentoimaan.

• Anonyymi

Nuo kolme ovat ministereitä, joten heiltä sopii odottaakin kommentteja tuosta. Mutta miksi Halla-ahon pitäisi ottaa asiaan kantaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe