Oon siis 12v tyttö ja otin rustokorun päälle kuukausi sitten, aiemmin tällä viikolla huomasin että rustokorun viereen oli tullu patti jossa on kudosta sisällä. Kyselin vähän muilta ja ne sano että on pahasti tulehtunut, mitä pitäis tehdä? Tänään meillä oli uintia liikunnassa ja kloorivesi ei tilaa pahentanut, mutta ei se nyt varmaan hyväksikään ole. Yks tyyppi sano että kannattaa ostaa apteekista sinkkipastavoidetta, mut kävin kattelee ja ne on niin hirveen kalliita. Lävistystä puhistaessa tulee veristä kudosta ja lisäks koru on vinossa. Kävin ottaa rustokorun 1/2 blockissa. Kaverit otti kans samana päivänä ja samaan aikaan, mut ihmettelen suuresti miks mulla tulehtu tää lävistys mut muilla ei. Onko jollain samanlaisia kokemuksia rustokorun kanssa, ja paraneeko itestään vai pitääkö käydä näyttää sitä siellä liikkeessä? Rustokoru ei punota eikä siihen satu että ainoo juttu tässä on tuo pirullinen patti. Enpä oo sitä "rämpinyt" varsinkaan likasilla käsillä ja oon puhistanu sen joka päivä siittä asti kun sen otin. Kaikki on tehty liikkeestä saadun ohjelapun mukaan eikä pitäis olla mitään ongelmia. Oikeesti jos luet tän nii kerro mitä pitäis tehdä!
Tulehtunut rustokoru
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066